• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Secretlove
    Kalle 40 skrev 2011-07-30 10:02:36 följande:
    Efter att följt tråden, så berättade jag för frugan igår om denna märkliga tråd. Hon blev nyfiken! På med ett par trosor och fram med vispen.....jag sa att hon får vara försiktig när hon för den mot trosan.....men det gjorde hon inte, hon förde den för snabbt och trosan snurrade in sig ordentligt.....frugan och jag blev lite uppskakade av händelsen. Var för tunna trosor som lätt fastnar.....vi får se om vi vågar någon mer gång!
    men man får ju förbereda lite och sätta på sig några gamla mjukismyxor eller nått som inte fastnar så lätt och inte gör så mycket om dom går sönder, det är ju som sagt faktiskt en visp man sätter emot. Tunna trosor skulle ja aldrig våga ha.
  • Secretlove
    Anonym (oj.) skrev 2011-07-28 14:34:53 följande:
    Det är din subjektiva upplevelse. Finns de som får orgasm vid missionären, det får inte jag, men det innebär inte att någon annan har samma upplevelse som jag.
    såklart, men VANLIGTVIS så får dom flesta av g punkten. Men sen finns det ju alltid undantag givetvis.
  • Tidsadverbial

Haha, detta har aldrig någonsin slagit mig, men nu blev jag ju nyfiken och måste testa :D

• Anonym (bagerskan)

Vad har ni för vassa vispar som fastnar?
    Jag har bara haft tunna trosor på mig och det har gått bra. Får bara se till att det är trosor som sitter tight så vispen inte har nåt att få tag i tror jag.

• Anonym (Mmmmmm)

Det är söndag, jag var uttråkad och kom att tänka på denna tråden som jag läste för ett tag sedan. Så, vad gör en uttråkad kvinna en söndag? Jo, hon testar att onanera med elvispen.
    Resultat? AMAZING! Herregud så skönt det var. Fixade tre orgasmer på nolltid..

Så vad ska jag nu hitta på resten av dagen?

• Anonym (!!)

Funkade ju skitbra! Men verkar ju inte ha funkat för alla, vi kanske borde utbyta visptips? :P Börjar alltid skratta när jag beger mig ut i köket och ska dra fram elvispen! Känner mig som en desperat housewife with a dirty twist!

• Anonym (älskar min)

Tog mig en liten tur idag.....mmmmn

• Anonym (Fontän igen!)

Testade för andra gången och fick fontänorgasm IGEN! Precis som #326 skriver så kommer fontänen lite efter den vanliga orgasmen upplever jag det som. Det liksom fortsätter att "stegra" och plötsligt så kommer det massor med vätska. Måste ha kommit minst en deciliter!? Var har all denna vätska hållit hus tidigare i hela mitt 30-åriga liv?

Men jag måste säga att jag tycker att det är mer facsinerande än skönt. Föredrar nog en mer utdragen och "handgjord" vanlig orgasm och inte den snabba explosiva som elvispen ger mig.

• lille Birger

Det gäller att tänka på något mysigt också samtidigt som man vispar.