• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym (tack)
    HäxanSurtant skrev 2011-07-19 15:06:46 följande:
    Fast jag kanske kan anmäla dig för fusk då su använt tillhyggen och jag bara mina egna händer?
    Yes I´m a cheater! Erkänner! Goooo elvisp
  • Anonym (tack)
    Honey8106 skrev 2011-07-19 23:25:36 följande:
    Heja vispen! Ska snart plugga in den. =) (Fan vad jag behöver en man!)
    Nejdå, det tror du bara. Elvispen är mer flexibel och kräver knappt nåt underhåll, bara lite el. När du tröttnat så ställer du in den i ett skåp, du behöver aldrig kladda med den om du inte väljer att göra sockerkaka, å DET smakar ju åtminstone gott.
    Heja elviiisp!
  • Bystomanen
    Honey8106 skrev 2011-07-19 23:25:36 följande:
    Heja vispen! Ska snart plugga in den. =) (Fan vad jag behöver en man!)

en undrande man här....kan man se hur detta fungerar någonstans?...eller hur söker man på dettta?....
  • Anonym (tack)
    Bystomanen skrev 2011-07-19 23:29:08 följande:
    en undrande man här....kan man se hur detta fungerar någonstans?...eller hur söker man på dettta?....
    Läs bakåti tråden..
  • Bystomanen
    Anonym (tack) skrev 2011-07-19 23:30:10 följande:
    Läs bakåti tråden..

Ska göra det!...Tackar!!.....
  • Anonym (tack)
    Bystomanen skrev 2011-07-19 23:32:48 följande:
    Ska göra det!...Tackar!!.....
    Med risk för att du får lite sämre självförtroende efteråt...
  • Honey8106
    Anonym (tack) skrev 2011-07-19 23:28:40 följande:
    Nejdå, det tror du bara. Elvispen är mer flexibel och kräver knappt nåt underhåll, bara lite el. När du tröttnat så ställer du in den i ett skåp, du behöver aldrig kladda med den om du inte väljer att göra sockerkaka, å DET smakar ju åtminstone gott.
    Heja elviiisp!
    Haha, så sant så. Men elvispen kan inte väcka mig med morgonstånd eller ta mig ute i skogen :P
  • Bystomanen
    Anonym (tack) skrev 2011-07-19 23:34:42 följande:
    Med risk för att du får lite sämre självförtroende efteråt...

nja...verkar inte så...
  • Anonym (tack)
    Honey8106 skrev 2011-07-19 23:39:37 följande:
    Haha, så sant så. Men elvispen kan inte väcka mig med morgonstånd eller ta mig ute i skogen :P
    Morgonstånd är överskattat, kisstånd (blä, kiss på heeela toaringen), och vafan, ett bilbatteri löser säkert skogspromenaden också... *asg*