• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • ETSS

Vilken tragedi, jag har ingen elvisp, icke heller någon stavmixer, kör helt med handkraft. Attans att hon ångrar sig *grunnar på var man hittar billiga elvispar*

• ETSS
    ETSS skrev 2011-07-14 16:04:26 följande:
    Vilken tragedi, jag har ingen elvisp, icke heller någon stavmixer, kör helt med handkraft. Attans att hon ångrar sig *grunnar på var man hittar billiga elvispar*
    Eller kan detta vara ett fall då man ska satsa på dyra elvispar med kvalitet? Solig
  • Anonym (älskar min)

Har kollat runt lite och vissa vispar har lite vassa kanter har jag sett, kanske modeller äldre....min visp har runda sidor överallt....modeller med vassa kanter ska man nog vara försiktig med...ska ta kort på min visp....hi-hi

• Anonym (älskar min)

Så här ser min visp ut, ingen risk att denna fastnar. Inte för mig iallafall

• Anonym (älskar min)

Funkade tydligen inte att ladda upp från mobilen. Laddar upp bilden imorgon från datorn....

• Anonym (Herredjävlar!)
    Anonym (älskar min) skrev 2011-07-14 21:25:42 följande:
    Har kollat runt lite och vissa vispar har lite vassa kanter har jag sett, kanske modeller äldre....min visp har runda sidor överallt....modeller med vassa kanter ska man nog vara försiktig med...ska ta kort på min visp....hi-hi
    Min visp är från 80-talet. Den låter som en skördetröska och jag har tänkt köpa ny i 15 år. Den har nog "vassa kantar" men helsicke vad den funkar bra.
  • Anonym

Elvispen är 100 gånger bättre än att ha sex med en kille. Killar akta er, snart vill inga tjejer ha sex med er! haha.

• Ridmi
    Anonym skrev 2011-07-14 23:08:24 följande:
    Elvispen är 100 gånger bättre än att ha sex med en kille. Killar akta er, snart vill inga tjejer ha sex med er! haha.

haha...som tur är så är dom flesta tjerjer ovetande om hur man använder köksredskap
  • Anonym
    Ridmi skrev 2011-07-14 23:13:37 följande:

haha...som tur är så är dom flesta tjerjer ovetande om hur man använder köksredskap
    Fast då finns  ju sexleksaker som fortfarande är 50 gånger bättre än sex med killar!