• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym (Fan oxå!!!!)
    Anonym (vilket håll?) skrev 2011-07-13 15:35:22 följande:
    Ja detta är en av dom bästa trådarna. Snart kan vi läsa i Aftonbladet om kvinnor som sökt läkarhjälp med trasig byxor framtill..

Blir till att köpa ny elvisp till hemmet och ha den som sexleksak. Kommer ungarna in så gör vi bara sockerkaka.Tungan ute
    hahahhahahah jag var hos läkaren igår Fast det var för en helt annan sak... Men nu fick jag en sån där syn i huvudet på hur jag kliver in och förklarar allt om vispen och byxan för läkaren och undrar om han har något tips för att rädda mina kläder i framtiden
  • Anonym
    Anonym (Fan oxå!!!!) skrev 2011-07-13 01:01:35 följande:
    Testade bägge..... skönt vilket som, chockartat skönt, gick så jävla fort. Men jag gråter fortfarande blod över att mina favvo sommarbyxor är trasiga Man kanske kan köpa nån sån där strykpå lagning, fast hur fam förklara man en såg på framsidan av skrevet.. öhh jag fastnade i elvispen! ahahhahahahha
    Vaa. Och du kom ändå? Hann du komma innan fr annars lär man väl bli livrädd och dra ut sladden ganska snabbt om man fastnar?? haha
  • Anonym

Provade just elvispen men det vispade in trosorna hahah.. så det gick ju inte så bra. svårt att hålla still den också tyckte jag...

fattar inte hur ni gör :P 

• Anonym (lis)

Vad är det ni inte fattar? Om man har byxor på sig, lämpligen med långa ben så inga hårstrån kan fastna, och lägger den roterande vispinsatsen (använd bara en) mot klitoris utanpå byxorna så lär ni känna en kraftig vibration.

Ett alternativ är ju att tänka till lite själv också. Jag för min del fattar inte hur ni kan vispa in trosorna.

• Anonym (haha)

kan ni inte lägg upp bilder på det ni har på er när ni gör det

• lille Birger

Usch, jag tycker att det där låter läskigt. Är det inte stor risk att man gör illa sig? Tyst

• Anonym (Fan oxå!!!!)
    Anonym skrev 2011-07-13 16:39:26 följande:
    Vaa. Och du kom ändå? Hann du komma innan fr annars lär man väl bli livrädd och dra ut sladden ganska snabbt om man fastnar?? haha
    Kom innan, men det fastnade liksom inte, jag bara såg hålet efteråt, finns kanske någon liten jävla kant på vispen som gjorde hålet men inte kändes. Håller mig till min högerhand istället, mycket smidigare och mindre oro.

Nå nu har jag provat, i helgen skall jag bjuda alla vännerna på bara vispade saker

Lever efter mottot är man nyfiken så är det iaf värt att testas
  • Anonym

Jaha en visp. det förklarade en hel del :) men känns ändå för farligt för att prova. haha

• Anonym
    Anonym (lis) skrev 2011-07-13 22:34:42 följande:
    Vad är det ni inte fattar? Om man har byxor på sig, lämpligen med långa ben så inga hårstrån kan fastna, och lägger den roterande vispinsatsen (använd bara en) mot klitoris utanpå byxorna så lär ni känna en kraftig vibration.

Ett alternativ är ju att tänka till lite själv också. Jag för min del fattar inte hur ni kan vispa in trosorna.
    hahah, WORD! Glad