• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym (Nyfiken attans!)

Vilken del av själva vispen använder ni? Undersidan där dom 4 bladen möts eller från sidan så bladen roterar över klitoris? Fan att gubben har semester nu! Vill prova :D

• Shorona

Dör av skratt!
    Ska aldrig mer äta hos vänner och bekanta där jag vet att elvisp har använts!

• Anonym
    Anonym (Nyfiken attans!) skrev 2011-07-11 19:20:45 följande:
    Vilken del av själva vispen använder ni? Undersidan där dom 4 bladen möts eller från sidan så bladen roterar över klitoris? Fan att gubben har semester nu! Vill prova :D
    Prova båda det funkar lika bra. Själv tycker jag det är skönast när dom 4 bladen möts :)
  • Anonym
    Lindans skrev 2011-07-11 17:10:16 följande:
    Haha denna tråden va ju skitrolig, det bästa är dom som tror att man ska ha den i munnen :) Haha
    Hahah ja eller hur!! Man undrar ju hur dom tänker då?? Finns nog ingen som skulle tycka att en helt galet snurrande visp bland tunga och tänder skulle vara skönt! Skrattande Hahah skrattar ihjäl mig av bara tanken och syn på detta!!
  • LoLs pappa
    Anonym (Em) skrev 2011-07-11 17:39:48 följande:
    Hahaha jag testade med min ballongvisp/mixervisp och det var verkligen jätteskönt... sen blev jag lite för ivrig och testade turbon och det gjorde nästan ont men kom gjorde jag så 1000 tack för detta galna tips! Roligt att prova något nytt ensam hemma.
    Kul att du provade och att det funkade bra.
    Då hann du före då flickvänne ej har varit på besök.

// 
  • Anonym (besviken)

Var ju tvungen att testa efter vad jag har läst här, men jag tyckte inte alls att det var speciellt skönt. Även fast den bara är på ettan så går den väldigt fort. Svårt att slappna av när man är rädd att de ska göra ont :(

• Anonym (hur håller man?)

Detta verkar intressant. Haha. Hur håller man den? Vilken "vinkel" alltså. Sätter man den rakt framifrån eller med bladen horisontellt mot muttan?

• Wittra

Hrm, man ska väl inte trycka den mot klitoris? Borde ju göra satans ont :/

• Anonym (Köpa)

Trasslar inte trosorna in sig i bladen...TS? Hur håller du dom på plats, för vad jag förstått är det bästa att jag har trosorna på mig annars river jag väl upp hela fittan....? Obestämd  Förvånad