• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym (Herredjävlar!)

Jag kan säga att jag har testat ALLT innan. Finns inte nån pryl jag inte provat. Har en låda full av grejer, testat olika duschar, eltandborstar och you name it. Inget kommer ens i närheten av den här känslan. Jag satte själva vispen emot trosan så att de "vispar" från vänster till höger eller höger till vänster hur det nu är över hela fittan, d v s inte bara klitoris. Kände mig som en idiot men det gick snabbt över...

• Anonym
    Livisu skrev 2011-07-11 12:33:06 följande:
    Har du provat riktiga sexleksaker?
     Ja, en vibrator har jag provat. Det gick så där. Har du andra tips?
  • Anonym (numera hårlös)
    Livisu skrev 2011-07-11 12:32:05 följande:
    Ehm, vilken del? Jag har aldrig provat men skulle knappast tro att det var handtaget man har mot. Läs TS "instruktioner".
    =) Själv föredrar jag riktiga vibratorer, gjorda för ändamålet.
    Handtaget? Det borde stått tydligare isåfall... Skäms
  • Livisu
    Anonym (Herredjävlar!) skrev 2011-07-11 12:35:47 följande:
    Jag kan säga att jag har testat ALLT innan. Finns inte nån pryl jag inte provat. Har en låda full av grejer, testat olika duschar, eltandborstar och you name it. Inget kommer ens i närheten av den här känslan. Jag satte själva vispen emot trosan så att de "vispar" från vänster till höger eller höger till vänster hur det nu är över hela fittan, d v s inte bara klitoris. Kände mig som en idiot men det gick snabbt över...
    =) Då är det självklart att du ser till att alltid ha en elvisp till hands... Blir uppriktigt jätteglad för din skull!
  • Livisu
    Anonym skrev 2011-07-11 12:36:06 följande:
     Ja, en vibrator har jag provat. Det gick så där. Har du andra tips?
    En vibrator med starka vibrationer. Jag kan inte göra annat än komma när jag trycker exempelvis en sån här direkt mot klitoris...
    www.diytrade.com/china/4/products/7360334/Butterfly_Vibrator.html
    Den har en tjock kropp man kan ha mot slidmynningen, och sen näbben direkt mot klitoris. Hoppas ingen tar illa upp av detaljerna ;)
    Men som sagt... de där små fingervibbarna ger mig inte så mycket. Det måste vara av starkare valör, för egen del alltså.
    Andra tips har jag ej. Dildo funkar inte, då jag bara kommer via klitorisstimulans. Men du kanske kommer via stimulans av g.punkten? Då kanske du kan köpa nåt som är böjd som kommer åt den delen för dig?
    Eller så kanske du kommer genom stimula av analen? Jag vet inte hur andra funkar, bara hur jag gör.
  • Livisu
    Anonym (numera hårlös) skrev 2011-07-11 12:39:37 följande:
    Handtaget? Det borde stått tydligare isåfall... Skäms
    Mjo, kanske. Provat att sitta på tvättmaskinen annars? ;)
  • Anonym (numera hårlös)
    Livisu skrev 2011-07-11 12:47:05 följande:
    Mjo, kanske. Provat att sitta på tvättmaskinen annars? ;)
    Tänker aldrig mer testa några onanitips från familjeliv.
  • Anonym
    Anonym (numera hårlös) skrev 2011-07-11 13:07:43 följande:
    Tänker aldrig mer testa några onanitips från familjeliv.
    Hmm kan vara riskabelt om man inte rakar sig och bara har trosorna på... Prova ha ett par tunnare byxor på dig över det, typ leggings eller nåt då lovar jag att inget kan slita dig hårlös! Skrattande
  • Livisu
    Anonym (numera hårlös) skrev 2011-07-11 00:39:39 följande:
    Alltså för helvete. Jag provade just och vispjäveln fastnade ju i ett könshår som förirrat sig ut bredvid trosorna. Innan jag visste ordet av hade en hel toffs fastnat i vispfan. Så.Jävla.Ont. Inte ett dugg orgasmframkallande.
    Trodde detta var en familjesida och inte en machokistsida.
    Klantigt.
Svar på tråden Elvisp