• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym

Jag rekomenderar trosor och några tunnare byxor över det, typ leggins. det var då rena big-bara-booooom upplevelsen för mig iaf. Tungan uteJag ÄLSKAR min elvisp! Men dock diskas den efter varje gång Glad

• Anonym (^^,)
    SkåneP skrev 2011-07-10 22:23:27 följande:
    Går det lika bra med en stavmixer?
    Du har ju alltid klassikern en Hilti och ett kvastskaft :) 
  • Anonym (Kul)

Haha, vilken rolig tråd! Har skrattat mig igenom hela tråden, hur kommer man på tanken?

Om jag ska testa så får jag nog köpa en ny elvisp, för annars hade jag aldrig mer kunnat bjuda barnen på kladdkaka med vispgrädde när jag vet vart vispen har varit! Får se hur populär denna tråden blir, för om många testar ska jag nog själv undvika grädde till kladdkakan när man hälsar på vänner. Obestämd

• Anonym

Kan ju som bara berätta lite kort att jag använder en pepparkvarn och Gud vad den är bra :D

• Anonym (hehe)

Men alltså, HUR använder ni vispen? Håller ni den mot klittan från sidan eller liksom med toppen av visparna? Tänker mig att känslan skiljer sig mellan de olika tillvägagångssätten?

• LoLs pappa

La detta föeslag i vad som kanske borde kallas "originaltråden":'

Hmm funtar lite på elvisptemat.
    Om man tar ballongvispen på mixerstaven, den är det ju fler, vad skall man kalla det visp armar på.
    och så är den lite mer elastisk och följsam.
    Kanske är ngt för en hugad att pröva, då jag är kille.
    Bara ett tips.
    Dom varvar ju lite mer, men kan nog funka kannon.

Den som prövar (om ngn gör det) återkom med feedback

// 

• pluppfamiljen
    Anonym (hahaha) skrev 2011-07-10 22:12:08 följande:
    Utnämnes härmed till FLs knasigaste tråd. Grattis.
    AMEN
    Blivande 6 barns mamma
  • Anonym (älskar min)

Lustiga en del är här....vi får väl se hur många som vågar prova och vad resultatet blir. :-*

• HäckHäxan

Ohh jisses skulle jag aldrig ge mig på, är alldeles för rädd om den delen på kroppen och det tar ju ändå bara nån minut eller två att få orgams med hjälp av fingrarna så

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Anonym (älskar min)

Finns inget som kan skadas...gör som jag har beskrivit.....enda nackdelen är att den inte är speciellt tyst....haha

Svar på tråden Elvisp