• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym (Köpa)
    Jäjd skrev 2011-07-10 17:31:38 följande:
    Blir du inte kåt av den där bilden?

Eller vad menar du egentligen?
    Njaeeääää ..... inte så där jättekåt  Obestämd

Blir du?
  • Anonym (Tack Ts)
    Jäjd skrev 2011-07-10 17:20:45 följande:
    Kan ni förklara hur ni använder elvispen?
    Gärna i munnen men även i fittan och på andra lämpliga ställen. Det låter rätt smärtsamt att göra som TS beskrev, men detta är ju bara så fantastiskt.

Tack.
    I munnen och i fittan tror jag inte man ska använda den. Annars står det bra beskrivet i ts, jag testade och fick 3 orgasmer på några sekunder. Skitläskigt först att sätta den mot klitoris utanför trosan men den känslan gick över fort
  • Jäjd
    Anonym (Köpa) skrev 2011-07-10 17:36:38 följande:
    Njaeeääää ..... inte så där jättekåt  Obestämd

Blir du?
    Jag avvaktar och ser. Man får ju ge det hela en chans liksom.
  • Jäjd
    Anonym (Tack Ts) skrev 2011-07-10 17:38:24 följande:
    I munnen och i fittan tror jag inte man ska använda den. Annars står det bra beskrivet i ts, jag testade och fick 3 orgasmer på några sekunder. Skitläskigt först att sätta den mot klitoris utanför trosan men den känslan gick över fort
    Jo? Det framgår i tråden att den kan användas oralt och jag är hemskt nyfiken.

Och grattis. Det låter som en produktiv eftermiddag för dig.
  • fucktard

Men, hur kommer man på tanken? Helt seriöst, om man inte har läst det här, vem står med elvispen i hand och tänker "Den här är nog bra att onanera med!"?

Berätta, snälla!

• Frontline
    Anonym (Köpa) skrev 2011-07-10 17:16:13 följande:

Får väl springa och köpa en elvisp då rå men får ha en förlängningssladd för det är långt till elkontakten Drömmer

Köp denna batteridriva vispen, ett måste i varje hem för kvinnan...

www.filur.se/product-view.asp&prodid=3688&ref=%2Fproduct-dlist.asp%3Ftemplate%3Dbox_vrect_filur%26catid%3D96%26search%3D%26new%3D0%26brand%3D%26itemsperrow%3D%26itemsperpage%3D24%26so%3D%26ex_catid%3D%26sortby%3D0%26sortorder%3D1
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Frontline

Hmm länken funka inte blir en bild istället...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Jäjd
    fucktard skrev 2011-07-10 17:45:57 följande:
    Men, hur kommer man på tanken? Helt seriöst, om man inte har läst det här, vem står med elvispen i hand och tänker "Den här är nog bra att onanera med!"?

Berätta, snälla!
    Måste ju vara formen på apparaten som tilltalar?
    Men då bör man ju faktiskt rimligtvis köra upp den.

Jag är förvirrad och förstår inte.
  • Anonym (Köpa)
    fucktard skrev 2011-07-10 17:45:57 följande:

Berätta, snälla!
Svar på tråden Elvisp