• Jäjd

Elvisp

Kan ni förklara hur ni använder elvispen?
    Gärna i munnen men även i fittan och på andra lämpliga ställen. Det låter rätt smärtsamt att göra som TS beskrev, men detta är ju bara så fantastiskt.

Tack.

• Jäjd
    Anonym (Köpa) skrev 2011-07-10 17:29:58 följande:

Men vänta lite här nu....hänger inte med....i munnen i fittan....? Vi pratar om en elvisp, eller hur???Obestämd 

Blir du inte kåt av den där bilden?

Eller vad menar du egentligen?
  • Jäjd
    Anonym (Köpa) skrev 2011-07-10 17:36:38 följande:
    Njaeeääää ..... inte så där jättekåt  Obestämd

Blir du?
    Jag avvaktar och ser. Man får ju ge det hela en chans liksom.
  • Jäjd
    Anonym (Tack Ts) skrev 2011-07-10 17:38:24 följande:
    I munnen och i fittan tror jag inte man ska använda den. Annars står det bra beskrivet i ts, jag testade och fick 3 orgasmer på några sekunder. Skitläskigt först att sätta den mot klitoris utanför trosan men den känslan gick över fort
    Jo? Det framgår i tråden att den kan användas oralt och jag är hemskt nyfiken.

Och grattis. Det låter som en produktiv eftermiddag för dig.
  • Jäjd
    fucktard skrev 2011-07-10 17:45:57 följande:
    Men, hur kommer man på tanken? Helt seriöst, om man inte har läst det här, vem står med elvispen i hand och tänker "Den här är nog bra att onanera med!"?

Berätta, snälla!
    Måste ju vara formen på apparaten som tilltalar?
    Men då bör man ju faktiskt rimligtvis köra upp den.

Jag är förvirrad och förstår inte.
  • Jäjd
    Anonym (tack!) skrev 2011-07-10 19:03:41 följande:
    har precis lagt ut tusenlappen på flera vibratorer för att hitta en som gör jobbet. elvispen tog hand om saken på tio sekunder! *S*

tack ts!
    Men alltså, som någon frågat.

Ska det gå fort? Ju fortare ju bättre?

Är ni lika benägna att er man kommer på 10 sek och det roliga är i princip slut?
    Eller kanske därför man ska köpa en elvisp?
  • Jäjd
    Anonym (Nyfiken Man) skrev 2011-07-10 19:15:32 följande:

Nja, som man tror jag nog att det inte är nån hitt.

Funkar rätt bra när den är slak, men när den blir hård gör det ont som fan. Kanske man kan rekomendera till de som gillar att få ollonet i kläm, dock inget för mig. 

Vad jättejobbigt.

Du får kanske testa nåt annat som finns i köket. Brödrosten? Dammsugarslangen?

Blir nog bra det där.
  • Jäjd
    Anonym (tack!) skrev 2011-07-10 19:21:03 följande:
    om man har två små barn hemma har man inte alltid så lång tid på sig som man vill. :)  det ena utesluter inte heller det andra. ibland snabbis ibland långfilm. och om man har svårt att komma är det riktigt befriande att hitta nåt som funkar. oavsett tidsaspekten.

och om du vill ha ett alldeles upprikti 65279;gt svar så behöver det första klimaxet inte innebära mer än att man gläntat på dörren. snabb väg dit innebär att man kan använda resten av tid till multipla orgasmer.
    Aha.
    Låter bra det.
    Anonym (Nyfiken Man) skrev 2011-07-10 19:22:18 följande:
    funderar på våffeljärnet, men svårt att få rätt temperatur på de.

Annars så kanske diskborsten skulle va nått för er tjejer?? 
    Perverst.
    Men bra det också då.
  • Jäjd
    Anonym (Nyfiken Man) skrev 2011-07-10 19:27:22 följande:
    Nån som provat får ju gärna uppdatera mig, så har man kanske ett ess i rockärmen när man fått hugg på krogen.
    Titta inte på mig.
  • Jäjd
    Frontline skrev 2011-07-10 20:58:53 följande:
    HAHA men tyckte denna kanske skulle passa bättre

Herregud! Det blev ju jättefel nu visserligen men den där var ju nästan vacker.
  • Jäjd
    Anonym (lis) skrev 2011-07-10 23:15:16 följande:
    TACK för tipset, TS! Oj vad skoj! Helt underbart!

Var dock lite orolig att jag skulle göra nån oöverlagd rörelse med vispen när det gick för mig, man vill ju vara lite rädd om sig...  
    Jag är helt mållös.

Men ändå. Du menar att du sprattlar till sådant när du kommer att du var rädd att vispen skulle vispa av klittan på dig?

Typ så? Drömmer
  • Jäjd
    Anonym (numera hårlös) skrev 2011-07-11 00:39:39 följande:
    Alltså för helvete. Jag provade just och vispjäveln fastnade ju i ett könshår som förirrat sig ut bredvid trosorna. Innan jag visste ordet av hade en hel toffs fastnat i vispfan. Så.Jävla.Ont. Inte ett dugg orgasmframkallande.
    Trodde detta var en familjesida och inte en machokistsida.
    Hahahahahahaaaa!

Ååååååååh!
Svar på tråden Elvisp