• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym

håller helt med! Är superskönt!

• Tazzme

Ursäkta för en eventuellt dum fråga, men vad sjutton gör ni med era elvispar?

• Anonym (älskar min)

Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan {#emotions_dlg.djavulsk}

• Anonym

ehh, elvisp i munnen förstår jag..men inte mellan benen?

• Anonym

Ni som inte har provat: - Gör det! Följ bara TS instruktioner!

• Anonym (Why not :-))

Haha, kommer definitivt ge det ett försök :-P

• Anonym

OOhhh my GOD!! Det där var det mest underbaraste jag varit med om på egen hand så att säga! läste detta och var tvungen att prova! hahah! Tack så mycket för ett guld tips, VERKLIGEN!! 

• Anonym (älskar min)
    Anonym skrev 2011-07-10 13:58:29 följande:
    OOhhh my GOD!! Det där var det mest underbaraste jag varit med om på egen hand så att säga! läste detta och var tvungen att prova! hahah! Tack så mycket för ett guld tips, VERKLIGEN!! 
    visst är det skönt........haha.....tänk om våra män visste....heheDemon
Svar på tråden Elvisp