Elvisp
håller helt med! Är superskönt!
håller helt med! Är superskönt!
ehh, elvisp i munnen förstår jag..men inte mellan benen?
Ni som inte har provat: - Gör det! Följ bara TS instruktioner!
OOhhh my GOD!! Det där var det mest underbaraste jag varit med om på egen hand så att säga! läste detta och var tvungen att prova! hahah! Tack så mycket för ett guld tips, VERKLIGEN!!
Jag rekomenderar trosor och några tunnare byxor över det, typ leggins. det var då rena big-bara-booooom upplevelsen för mig iaf. Jag ÄLSKAR min elvisp! Men dock diskas den efter varje gång
Kan ju som bara berätta lite kort att jag använder en pepparkvarn och Gud vad den är bra :D
Fy vad äckligt att använda köksredskap!
Jag är i vanliga fall inte särskilt pryd, men här går gränsen. Jag har haft svaga aningar om detta fenomen tidigare och därför äter jag aldrig middag eller fikar hos vänner. Tack vare den här tråden fick jag vatten på min kvarn. Jag tänker avstå även i fortsättningen!
Vi har sällan sex i sängen. Väldigt ofta i duschen och ute i naturen oavsett väderlek.
Jag är inte pryd, jag blir bara äcklad av att människor verkar vilja bjuda runt sina underlivsbakterier till den som inte har bett om det. För mig är det samma sak som att få en sats i ansiktet av en vilt främmande människa som inte har bett om lov att få sprida sina kroppsvätskor vidare till mig.