• Anonym

Elvisp

Elvispen är 100 gånger bättre än att ha sex med en kille. Killar akta er, snart vill inga tjejer ha sex med er! haha.

• Anonym
    Ridmi skrev 2011-07-14 23:13:37 följande:

haha...som tur är så är dom flesta tjerjer ovetande om hur man använder köksredskap
    Fast då finns  ju sexleksaker som fortfarande är 50 gånger bättre än sex med killar!
  • Anonym
    Anonym (jk) skrev 2011-07-14 23:33:52 följande:
    tilläggas bör dock att jag helst har sex med min man. Men nu råkar det vara så att han är bortrest och det var ett bra tillfälle att prova på den här varianten

ooh ok... man får ju oftare orgasm när man onanerar! sex suger...hehe
  • Anonym
    Ridmi skrev 2011-07-14 23:44:51 följande:

onani är väl sex????? fast jävligt ensam sådan
    sex med partner då suger... språkpolis...
  • Anonym
    Ridmi skrev 2011-07-14 23:51:21 följande:
    en partner kan suga eller för den delen slicka Gör det själv om du kan

som om det är skönt???
  • Anonym

Den här tråden har roat en hel nattpatrull en hel natt - många sköna skratt blev det!!

• Anonym
    Anonym (Macke) skrev 2011-07-21 21:48:45 följande:
    Som kille blir man ju ärligt talat skitkåt (och ganska nyfiken) av att läsa om alla dessa visp-orgasmer; kan ingen kvinna här lägga upp en film eller ljudfil + länk på detta någonstans så att man får "ta del"?

Hehe inte van vid att de kvinnor du har sex med får orgasm med dig eller?? :P
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-07-21 21:49:32 följande:
    Hehe inte van vid att de kvinnor du har sex med får orgasm med dig eller?? :P
  • Anonym
    Anonym (Macke) skrev 2011-07-21 22:18:15 följande:
    "Nja". Mina tidigare flickvänner brukade få orgasm. Min fru får däremot tyvärr sällan orgasm med mig, trots försök med penisring med vibrator eller alla de andra saker vi provat... Jag hoppas hon får orgasmerna på egen hand, men vågar ju knappast tipsa henne om elvispen...
    Vilken märklig relation ni måste ha om du inte ens kan tipsa henne om det.
  • Anonym

WOW säger jag bara, helt underbart ju!!

Svar på tråden Elvisp