• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym (Moijsigt)

Men herregud! hahahahaha!! Ja nu börjar folk bli lata när dom sliter fram elvispen för att få orgasm på 10 sek xD
     Kul grej! Men jag vågar då inte testa!

• Anonym
    Jojile skrev 2011-07-11 11:31:53 följande:
    Ja, man får hoppas att hon tar med sig sin egen tidning, jag köper tidningar för att läsa, då vill jag inte ha någons rumpbakterier i ansiktet.
    Jag skrev MEDHAVD tidning. Vem vet vad folk har haft för sig innan de har läst sina tidningar. 
    Dock är det väldigt sällan jag ens besöker någon. Jag brukar föreslå att man träffas utomhus.  
  • Jojile
    Anonym skrev 2011-07-11 11:43:22 följande:
    Jag skrev MEDHAVD tidning. Vem vet vad folk har haft för sig innan de har läst sina tidningar. 
    Dock är det väldigt sällan jag ens besöker någon. Jag brukar föreslå att man träffas utomhus.  
    Oj, är det många som känner sig avslappnade och till freds i ditt sällskap? Måste vara jobbigt att ha en vän som tycker att man är jävligt äcklig.
  • Anonym
    Jojile skrev 2011-07-11 11:48:29 följande:
    Oj, är det många som känner sig avslappnade och till freds i ditt sällskap? Måste vara jobbigt att ha en vän som tycker att man är jävligt äcklig.
    Jag säger ju inte rakt ut att jag tycker att de är äckliga. Jag frågar heller inte om de har tvättat händerna med tvål och spritat dem efter att de har onanerat eller haft sex. Jag förutsätter att de inte gör det för att vara på den säkra sidan.
    De allra flesta av mina vänner tycker att det är uppfriskande att ta en promenad och träffas ute på det sättet hellre än att sitta inne och tråka. De som är lata av sig och inte tycker om att röra på sig gör jag mig av med.  
  • Anonym (Herredjävlar!)

Men kan ni lägga ner den där OT-diskussionen nu?

• Anonym (mia)

haha elvisp??
    Haha hur gör ni då??
    Vilken del av vispen ska man köra på klittan med?

Måste ju prova, har ju en gammal elvisp som ska slängas nu efter vi köpte en ny..

• Anonym

Åh, jag vill testa både elvisp och eltandborste! Får aldrig orgasm under samlag, så detta kanske vore något. Frågan är bara när jag hinner göra detta med två småbarn?

• Livisu
    Anonym (mia) skrev 2011-07-11 12:11:17 följande:
    haha elvisp??
    Haha hur gör ni då??
    Vilken del av vispen ska man köra på klittan med?

Måste ju prova, har ju en gammal elvisp som ska slängas nu efter vi köpte en ny..
    Ehm, vilken del? Jag har aldrig provat men skulle knappast tro att det var handtaget man har mot. Läs TS "instruktioner".
    =) Själv föredrar jag riktiga vibratorer, gjorda för ändamålet.
  • Livisu
    Anonym (Herredjävlar!) skrev 2011-07-11 11:04:02 följande:
    Förvånad Herredjävlar säger jag bara. Jag är 40+, har lite svårt att få orgasm (aldrig lyckats under 10 minuter och då tycker jag det är snabbt) och har försökt få fontänorgasm i 20 år utan att vara ens i närheten. Med elvispen gick det på en halv minut och antingen fick jag min första fontän eller så kissade jag i trollan. Det luktar i alla fall inte kiss. Jag sitter fortfarande och gapar.
    HÄFTIGT, TJEJEN!!! =)
  • Livisu
    Anonym skrev 2011-07-11 12:26:45 följande:
    Åh, jag vill testa både elvisp och eltandborste! Får aldrig orgasm under samlag, så detta kanske vore något. Frågan är bara när jag hinner göra detta med två småbarn?
    Har du provat riktiga sexleksaker?
Svar på tråden Elvisp