• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym (skeptisk)

Jag va mycket skeptiskt och tycktt de lät skumt. Men jag provade och jag belv impad! tog max 10 sek:) värt ett test för alla som är skeptiska!

• FasterK
    (Kåt)nöden är uppfinningarnas moder. ...men högerhanden duger fint den med.
  • Anonym (lis)
    Anonym skrev 2011-07-11 13:26:05 följande:
    Hmm kan vara riskabelt om man inte rakar sig och bara har trosorna på... Prova ha ett par tunnare byxor på dig över det, typ leggings eller nåt då lovar jag att inget kan slita dig hårlös! Skrattande

Jag håller med, det kan nog vara bra att ha ett par rejäla trosor, inga små söta spetsstringar. Men OJ vad häftigt det är!
  • Anonym

Jag har också testat och det var typ helt galet vilken upplevelse det var! Skönt som fasen! Och det tog inte många sekunder så det är bra att köra med på morgonen när man har lite bråttom

• Anonym (vill också testa)
    Alltså är detta verkligen seriöst?? Låter lite riskabelt!
  • Anonym (Oj!)

Oj, lite för kraftig stimulans för mig, jag fick ha en tjock frottéhandduk imellan, som "skydd". Men det stämmer, det tog nog max 15 sek.

• Anonym (tack!)
    Anonym (proppen) skrev 2011-07-10 21:52:34 följande:
    En riktig favorit! Själv trycker jag ner en öronpropp över "piggen" som man egentligen sätter fast borsthuvudet på. Yiiiha! Helt sjuka orgasmer!
    vilken inspirerande uppfinninvsrikedom i den här tråden!
  • Lindans

Haha denna tråden va ju skitrolig, det bästa är dom som tror att man ska ha den i munnen :) Haha

• Anonym (Em)

Hahaha jag testade med min ballongvisp/mixervisp och det var verkligen jätteskönt... sen blev jag lite för ivrig och testade turbon och det gjorde nästan ont men kom gjorde jag så 1000 tack för detta galna tips! Roligt att prova något nytt ensam hemma.

Svar på tråden Elvisp