• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Brell

hahaha, det här var ju det galnaste jag läst :D roligaste tråden ever! men you go girl, (kåt)nöden har ingen lag! hihihi

• Anonym (Nyfiken attans!)

DAMN!!!!! 
    rekommenderas!!

= D 

• Anonym

Jag kan erkänna att när jag först läste tråden skrattade jag högt för mig själv och trodde det var ett skämt, men efter att ha läst på lite mer om det blev jag sugen på att testa (jag hade ju inget att förlora). Och tro mig jag kom på 2 minuter och det var nog bland den skönaste och starkaste orgasmen jag någonsin har fått!!!!! Ni väljer själva om ni vill testa eller inte men jag lovar er att ni kommer inte att ångra er om ni gör det. Visst känns det lite knepigt att ta fram elvispen ur skåpet och sätta sig brevid närmsta eluttag och sätta igång men så fort du har satt på vispen så kommer du på andra tankar för det är såå skönt! Tack för tipset ts, nu kommer elvispen genast användas oftare ;) 

• Anonym (klitorisa)

det låter lite farligt, hur går det till egentligen? jag får upp en äcklig bild i huvudet av att klitoris blir avskuren.. men men. annars funkar ju alltid el-tandborsten!

• Anonym (klitorisa)

men hur hur hur funkar det, berätta det eller kan någon begåvad illustrera med en bild? kanske stått tidigare i tråden men var så väldigt många inlägg..

samma här! Va tvungen att testa och fy fan vilken skön orgasm! Så fort jag va klar tog jag en omgång till =)
    Nu i efterhand kan jag bara tänka på synen av oss alla med vispen i högsta hugg, ha ha ha a !

Det kanske är som karlarna säger; vi tjejer hör hemma i köket, ha ha ha ha ha ! 

• Anonym (Köpa)
    Anonym skrev 2011-07-11 22:41:40 följande:
    Jag kan erkänna att när jag först läste tråden skrattade jag högt för mig själv och trodde det var ett skämt, men efter att ha läst på lite mer om det blev jag sugen på att testa (jag hade ju inget att förlora). Och tro mig jag kom på 2 minuter och det var nog bland den skönaste och starkaste orgasmen jag någonsin har fått!!!!! Ni väljer själva om ni vill testa eller inte men jag lovar er att ni kommer inte att ångra er om ni gör det. Visst känns det lite knepigt att ta fram elvispen ur skåpet och sätta sig brevid närmsta eluttag och sätta igång men så fort du har satt på vispen så kommer du på andra tankar för det är såå skönt! Tack för tipset ts, nu kommer elvispen genast användas oftare ;) 
    NU blir jag verkligen sugen på att prova. Sveriges män får köpa elvispar till sina kvinnor i fortsättningen...inte dildos. Vilken slutförsäljning det blir i affärerna framöver  *S*

jag hade trosor på mig, hade även ett trosskydd på (av andra anledningar) men om jag inte hade haft det hade jag nog tagit på mig ett par tights eller liknande.
    Först provade jag att ta vispens undersida, där bladen går ihop liksom, men det gav inte så mycket. så då provade jag att sätta en visp så bladen "fladdrade" mot klitoris, hahahhah, förlåt jag är urkass på att förklara! =)
    Det tog inte många sekunder kan jag lova!!
    Tog en sväng till =) 

• Anonym (hur håller man?)

WOHO! Jag var ju tvungen att testa ;) Var inte ens "kåt" men nyfiken. Ner på golvet i skymt hörn och fram med elvispen. Det var superskönt! Ville inte sluta. Två orgasmer senare kan jag konstatera att elvispen kommer användas till mer än bara bakning i framtiden. Hihi.

Ni måste prova! 

• Anonym (hur håller man?)

(Jag hade även trosskydd i trosan då jag var rädd för aj aj. Det gick superbra om man säger så)