• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Rutger01

Högsta speed på vispen så ryker trosorna av farten av. Slidan blir sen våt av all blod.
    Åhh, vad skönt. 

• HäckHäxan
    Rutger01 skrev 2011-07-12 02:27:48 följande:
    Högsta speed på vispen så ryker trosorna av farten av. Slidan blir sen våt av all blod.
    Åhh, vad skönt. 
    Köttstycke fick en helt ny innebörd på min hornhinna
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Anonym (rakapparat)

Hehe, jag har testat eltandborste, men min personliga favorit är philips rosa rakapparat. Den är vattentät och helt suverän, man tar bara av själva rakhuvudet och så sitter där en liten pigg som "far runt"... Grymt skönt måste jag säga! :D

• Anonym

Hm, vi har ingen elvisp hemma...funkar det med stavmixern istället tro?!

• Anonym (hihi)

haha va fräckt, var ju tvungen att testa. Jag har aldrig fått orgasm av dildos eller andra leksaker eller fingrar men el vispen funkar!!
    Var lite feg och satte ett trosskydd innan för trosan för jag trodde det skulle göra ont men det var jätte skönt. Jag vet inte riktigt om jag fick en fontän eller om jag kissade på mig men det kom en liten sprut precis innan jag nådde toppen av orgasmen Skäms
    I så fall var det min första, och även första som jag lyckats få till själv hihi

• Anonym (hmm)
    Anonym skrev 2011-07-12 10:32:12 följande:
    Hm, vi har ingen elvisp hemma...funkar det med stavmixern istället tro?!
    Jo, det fungerar men för mig så var den lite för snabb. Jag kom fort men inte ordentligt:p
  • Anonym (hmm)
    Anonym (hmm) skrev 2011-07-12 11:35:42 följande:
    Jo, det fungerar men för mig så var den lite för snabb. Jag kom fort men inte ordentligt:p
    Alltså med visp på, inte bara en vanlig stavmixer, haha xD
  • Anonym

jag fattar inte. är det på allvar ett skämt eller??
    om man får vispen lite på sidan då, då sitter ju allting i kläm! den går ju snabbt! :o

• Anonym (Nyfiken attans!)

Inge skämt från min sida i alla fall. Jag visste inte heller vad jag skulle tro om denna tråd, men jag är alldeles för nyfiken för att inte testa. 
    Å herrejävlar va skönt det va!! hah ah ah !!
    Ha kläder på dig så kläms inget =)

Jag lovar, du kommer inte bli besviken =)