• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym (haha)

hahaha. ni är allt för roliga! * får en bild i huvudet, där fl morsor vispar kliptta på köksgolvet*. Varför inte bara införskaffa en bra stimulator och kombinera det med gubben?
    Har testat elvisp i tonåren, och nej det är inte bättre enligt mitt tycke

• HäckHäxan
    Anonym skrev 2011-07-14 23:14:59 följande:
    Fast då finns  ju sexleksaker som fortfarande är 50 gånger bättre än sex med killar!
    Det håller jag inte med om ett dugg, en man är tusen gånger bättre än nån jädra silkon/plast grej och det inkluderar även vibbratorer. Enligt mig då
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Ridmi
    Anonym (haha) skrev 2011-07-14 23:18:54 följande:
    hahaha. ni är allt för roliga! * får en bild i huvudet, där fl morsor vispar kliptta på köksgolvet*. Varför inte bara införskaffa en bra stimulator och kombinera det med gubben?
    Har testat elvisp i tonåren, och nej det är inte bättre enligt mitt tycke

haha...har haft din bild i huvudet länge....föreslog skulle byta vispen mot stavmixer
  • HäckHäxan
    Ridmi skrev 2011-07-14 23:22:51 följande:
    haha...har haft din bild i huvudet länge....föreslog skulle byta vispen mot stavmixer
    Det har föreslagits innan i tråden
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Anonym (hehe)

Finns ju en sexleksak som heter Squeel.. Ett litet roterande hjul med massor av tungor på. Borde kanske likna elvispkänslan?

• Ridmi
    Anonym (hehe) skrev 2011-07-14 23:30:34 följande:
    Finns ju en sexleksak som heter Squeel.. Ett litet roterande hjul med massor av tungor på. Borde kanske likna elvispkänslan?

har sett denna sak men inte haft förmånen att testa
  • Anonym (jk)

ja, nu har man provat och visst kunde man få sköna orgasmer av elvispen

• Anonym (jk)

tilläggas bör dock att jag helst har sex med min man. Men nu råkar det vara så att han är bortrest och det var ett bra tillfälle att prova på den här varianten

• Anonym
    Anonym (jk) skrev 2011-07-14 23:33:52 följande:
    tilläggas bör dock att jag helst har sex med min man. Men nu råkar det vara så att han är bortrest och det var ett bra tillfälle att prova på den här varianten

ooh ok... man får ju oftare orgasm när man onanerar! sex suger...hehe
  • Ridmi
    Anonym skrev 2011-07-14 23:34:53 följande:

ooh ok... man får ju oftare orgasm när man onanerar! sex suger...hehe

onani är väl sex????? fast jävligt ensam sådan