• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym (ribba)

Hahaha.. Satt här och skrattade igår och tänkte att folk är ju fan inte kloka. Loggade in igen för nån minut sedan och fortsatte läsa och tänkte va fan...lika bra att prova då. Å vet ni, man hann ju bara få på vispeln så hade det gått för en. Helt otroligt. Det roliga är att jag fått min elvispel av min man och tyckte han var riktigt tråkig som släpade hem en elvispl till mig. Men ju så...
    Ni MÅSTE bara prova på det här. Jag hade leggings på mig, nästa gång kanske jag vågar prova med bara trosor.

TS..TACK FÖR TIPSET!!

• Anonym (vilket håll?)

Sätter ni långsidan av vispen mot f***an eller är det botten på vispen så att säga?

• Anonym (ribba)
    Anonym (vilket håll?) skrev 2011-07-12 15:49:06 följande:
    Sätter ni långsidan av vispen mot f***an eller är det botten på vispen så att säga?
    Jag satte botten av långsidan. Jag funderade samma före jag testat, men man känner ganska bra direkt då man börjat.
  • Anonym (Nyfiken attans!)

Jag tyckte långsidan va bäst :)

• Anonym (älskar min)

Roligt att ni tycker om det.......mer orgasmer åt kvinnorna...........

• mammatillnovalie

Haha fy fan, det här var nog det roligaste jag läst på väldigt länge. Jag har skrattat så tårarna sprutat! Åtminstone till inlägget av "Anonym - numera hårlös" .. Läste upp det för sambon och han skrattade lika mycket!! Tyst

Skulle dock aldrig testa själv men kul att läsa om! Jag är nog en av dom som kommer fundera på vad mina väninnor gjort med elvispen om jag blir bjuden på vispad grädde Obestämd 

• Anonym (Fan oxå!!!!)
    Anonym (vilket håll?) skrev 2011-07-12 15:49:06 följande:
    Testade bägge..... skönt vilket som, chockartat skönt, gick så jävla fort. Men jag gråter fortfarande blod över att mina favvo sommarbyxor är trasiga Man kanske kan köpa nån sån där strykpå lagning, fast hur fam förklara man en såg på framsidan av skrevet.. öhh jag fastnade i elvispen! ahahhahahahha
  • Anonym (Alla sätt är bra)

hmm, kanske är värt att testa nästa gång man är ensam hemma!?
    Fast å andra sidan har jag ett par vibratorer som duger gott till just det ändamålet

• Anonym

jaha, det är alltså inte vispänden man ska använda utan bara hållaren? eller? hahahaha.. Shit. Förvirrade.. Ta bild ;) haha

• Anonym (vilket håll?)

Ja detta är en av dom bästa trådarna. Snart kan vi läsa i Aftonbladet om kvinnor som sökt läkarhjälp med trasig byxor framtill..

Blir till att köpa ny elvisp till hemmet och ha den som sexleksak. Kommer ungarna in så gör vi bara sockerkaka.Tungan ute