Inlägg från: Anonym (Fan oxå!!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fan oxå!!!!)

Elvisp

Jag testade detta igår, helt menlöst...

Men så läste jag om allas lyckade försök idag och tänkte okej ett försök till. Denna gången med tunna byxor över istället för som igår bara trosor (kändes alldeles för riskfyllt) Jag log brett åt den stackaren som förlorade sitt könshår igår..

Iaf fick knixat in min dildo i mig på med trosor och byxor och på med vispen, första hastigheten okej rätt skönt men inget som fick mig att himla med ögonen... höjde hastigheten och satan i gatan jag kom... MEN mina favoritbyxor gick sönder, ingen aning om hur i helvete det gick till med det blev ett hål på ena sidan jämte skrevet

Så visst kul grej men jag tror jag håller mig till mina fingrar och min dildo hädanefter, det går snabbare och smidigare och gör inte sönder kläderna

• Anonym (Fan oxå!!!!)
    Anonym (vilket håll?) skrev 2011-07-12 15:49:06 följande:
    Sätter ni långsidan av vispen mot f***an eller är det botten på vispen så att säga?
    Testade bägge..... skönt vilket som, chockartat skönt, gick så jävla fort. Men jag gråter fortfarande blod över att mina favvo sommarbyxor är trasiga Man kanske kan köpa nån sån där strykpå lagning, fast hur fam förklara man en såg på framsidan av skrevet.. öhh jag fastnade i elvispen! ahahhahahahha
  • Anonym (Fan oxå!!!!)
    Anonym (vilket håll?) skrev 2011-07-13 15:35:22 följande:
    Ja detta är en av dom bästa trådarna. Snart kan vi läsa i Aftonbladet om kvinnor som sökt läkarhjälp med trasig byxor framtill..

Blir till att köpa ny elvisp till hemmet och ha den som sexleksak. Kommer ungarna in så gör vi bara sockerkaka.Tungan ute
    hahahhahahah jag var hos läkaren igår Fast det var för en helt annan sak... Men nu fick jag en sån där syn i huvudet på hur jag kliver in och förklarar allt om vispen och byxan för läkaren och undrar om han har något tips för att rädda mina kläder i framtiden
  • Anonym (Fan oxå!!!!)
    Anonym skrev 2011-07-13 16:39:26 följande:
    Vaa. Och du kom ändå? Hann du komma innan fr annars lär man väl bli livrädd och dra ut sladden ganska snabbt om man fastnar?? haha
    Kom innan, men det fastnade liksom inte, jag bara såg hålet efteråt, finns kanske någon liten jävla kant på vispen som gjorde hålet men inte kändes. Håller mig till min högerhand istället, mycket smidigare och mindre oro.

Nå nu har jag provat, i helgen skall jag bjuda alla vännerna på bara vispade saker

Lever efter mottot är man nyfiken så är det iaf värt att testas
  • Anonym (Fan oxå!!!!)
    Den allsmäktige skrev 2011-07-17 22:36:28 följande:
    Det enda som hände var att vispfan rev upp ett hål i mina finaste leopardmönstrade-leggins!
    Jaha då är vi två med förstörda byxor då
Svar på tråden Elvisp