• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym (minna)

Kan säga såhär, jag trodde först att detta var en skämttråd eftersom det lät helt absurt att trycka en elvisp mot klittan?! såg liksom framför mig hur det hela slutade i blodbad med könsdelar fast-splashade på väggen Skrattande

Men jag testade med ett par tighta trosor som täckte väl på framsidan, och att ytan blev slät. Och jisses så snabbt jag kom! en halv minut kanske max! Det blev oerhört intensivt, jag hann inte ens börja fantisera om något.

Rekommenderas!

• HasseA
    Anonym (minna) skrev 2014-05-12 16:37:38 följande:
    Kan säga såhär, jag trodde först att detta var en skämttråd eftersom det lät helt absurt att trycka en elvisp mot klittan?! såg liksom framför mig hur det hela slutade i blodbad med könsdelar fast-splashade på väggen Skrattande

Men jag testade med ett par tighta trosor som täckte väl på framsidan, och att ytan blev slät. Och jisses så snabbt jag kom! en halv minut kanske max! Det blev oerhört intensivt, jag hann inte ens börja fantisera om något.

Rekommenderas!
    Där ser man. Ja, när jag läste om det första gången trodde jag också det var ett skämt. 
  • läppar
    Anonym (minna) skrev 2014-05-12 16:37:38 följande:

Rekommenderas!
    Bra där, Glipan Tungan ute

Vill ju att du ska ha det gott!  {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

• Mrs Okänd
    ska man testa skrev 2015-05-25 14:48:28 följande:
    Undrar om man ska våga testa......

Jo gör det...vispa till det lite...Skrattande
  • Anonym (Härreguuud)

Åååh. Fan, jag har ingen elvisp o blir lite avis! Vill oxå testa, föreställer mig att det är mycket bättre än en vibrator då jag inte är så förtjust i vibration utan mer skulle önska som många här beskrev det, "duttar/slag"... :)

• Anonym (r)

Det finns många elvispen tillgängliga på nätet. Ett exempel är testgurun.com/basta-elvispen/ där de har ett brett utbud av mixrar och andra köksapparater. Det kan vara värt att kolla in om du är i behov av en ny mixer.

• Cereal Killer

Åhh elvisptråden, en av familjelivs mest minnesvärda någonsin.

Men seriöst, testa inte detta, det är risk för skador! 

• VivvanWest
    Cereal Killer skrev 2023-10-08 07:56:43 följande:

Åhh elvisptråden, en av familjelivs mest minnesvärda någonsin.

Men seriöst, testa inte detta, det är risk för skador! 

Haha.
    lite lockande nen känns risky.
    fast såklart man e sugen på o testa nya sätt att komma.