• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • ulfsas
    Anonym (Rissy) skrev 2011-09-07 19:48:07 följande:
    Om ett träd faller i skogen, och ingen är där - har det då låtit då det fallit?
    Nej
  • Trust me
    ulfsas skrev 2011-09-14 02:04:09 följande:
    Prova med stavmixern........
    Det var den vi provade. Nu använde jag ballongvispen på den. Var det fel? Förvånad Jag funderade lite på att använda mixerdelen men det var lite för mycket även för min smak. Jag gillar inte att se blod. Skäms

Var det här inlägget lite fööör mycket så går det bra att anmäla.
  • ulfsas

Kanske skall ni skippa kökssakerna, det finns ju lämpligare saker, har jag för mig. ;)

• etanol
    ulfsas skrev 2011-09-14 08:36:26 följande:
    Kanske skall ni skippa kökssakerna, det finns ju lämpligare saker, har jag för mig. ;)
    Vedklyv?
  • etanol
    ulfsas skrev 2011-09-14 11:08:15 följande:
    Kaffe Oskyldig
  • etanol
    ulfsas skrev 2011-09-14 12:12:11 följande:
    Humor på hög nivåSolig
    Ja den har verkligen slagit huvudet i taket Drömmer
  • ETSS
    etanol skrev 2011-09-14 10:16:30 följande:
    Vedklyv?
    Ajjj!
    *end of story*

Handkraft är väl beprövat och inte så potentiellt skadligt :)
  • ALNE

Vispen testad, tog ca 4 min, tack för tips, helt ok om man behöver något
    här och nu. -  för den inte vidare sexuella feelingen, tanken att nu tar jag min
    visp o kör är väl inte det mest uppkåtande