• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym (underbart)

OMFG! testade detta nyss, hade trosor och leggings på mig! Underbart!

• Anonym (älskar min)
    Anonym (underbart) skrev 2012-04-04 13:26:27 följande:
    OMFG! testade detta nyss, hade trosor och leggings på mig! Underbart!

Smart av dig att använda både trosor och leggings......bra med tänkande kvinnor

Hoppas du njuter lika mycket som jag gör av det......
  • Anonym (Alla sätt är bra)

Hmm, måste fanken testa nån gång när jag får tillfälle

• Anonym (älskar min)
    Anonym (Alla sätt är bra) skrev 2012-04-04 15:19:42 följande:
    Hmm, måste fanken testa nån gång när jag får tillfälle

Det tycker jag verkligen du ska göra....lycka till
  • Anonym (förvånad)

Har läst den här tråden och trodde att det var en skämttråd, särskilt eftersom alla är anonyma... men nu är jag själv det för jag vill inte stå för att jag har onanerat med elvispen haha! Hade elvispen framme och eftersom jag ändå hade på mig leggings så tänkte jag att va fan... jag provar. Kände mig något dum där jag satt på köksgolvet. Men sen tog det tog en minut och jag kom i mitt livs första fontänorgasm. Jag sprutade liksom, har aldrig gjort det förr. Helt sjukt. Någon borde göra en sexleksak som funkar på samma sätt men som inte ser lika osexig ut som en elvisp!

• Anonym (jk)
    Anonym (förvånad) skrev 2012-04-05 15:24:13 följande:
    Har läst den här tråden och trodde att det var en skämttråd, särskilt eftersom alla är anonyma... men nu är jag själv det för jag vill inte stå för att jag har onanerat med elvispen haha! Hade elvispen framme och eftersom jag ändå hade på mig leggings så tänkte jag att va fan... jag provar. Kände mig något dum där jag satt på köksgolvet. Men sen tog det tog en minut och jag kom i mitt livs första fontänorgasm. Jag sprutade liksom, har aldrig gjort det förr. Helt sjukt. Någon borde göra en sexleksak som funkar på samma sätt men som inte ser lika osexig ut som en elvisp!
    tja... eltandborsten  är i samma klass lite mindre o smidigare!!
  • Anonym (Eltandborste?)

Har ingen elvisp...

Är eltandborsten lika bra? Samma instruktioner typ...

Jag får kämpa jättemycket för fjuttiga orgasmer på senaste tiden.

• Anonym (jk)
    Anonym (Eltandborste?) skrev 2012-04-06 12:48:15 följande:
    Har ingen elvisp...
    Är eltandborsten lika bra? Samma instruktioner typ...
    Jag får kämpa jättemycket för fjuttiga orgasmer på senaste tiden.
    japp, samma instruktioner, du lär inte misslyckas