• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Trust me
    lille Birger skrev 2011-09-07 20:19:43 följande:
    Och höll utkik så inga nyfikna småbarn kom in. Cool
    Aha! Nä, såna har vi inga. Skål
  • lille Birger
    Trust me skrev 2011-09-07 20:29:49 följande:
    Aha! Nä, såna har vi inga. Skål
    Vad skönt. Undrar vad man skulle säga till ungarna om de kom in och undrade varför man vispade på trosan. Förvånad
  • Trust me
    lille Birger skrev 2011-09-07 20:39:26 följande:
    Vad skönt. Undrar vad man skulle säga till ungarna om de kom in och undrade varför man vispade på trosan. Förvånad
    Pappa hällde i grädde men lömde vispa..?
  • HoneyCandySugar
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2011-07-10 19:46:18 följande:
    Varsågod, testa på:
    GAHAHAHAHHAHAHAHAH! Skrattar så jag dör!!! xD xD xD xD
  • HoneyCandySugar
    Anonym (^^,) skrev 2011-07-10 22:16:20 följande:
    Asså nu har jag läst hela tråden och snart kissar jag på mig av skratt!!!! 
    Vet inte om jag skulle testa men kanske rivjärnet e bättre ? alltså utan trosor på ? 
  • HoneyCandySugar
    Anonym (numera hårlös) skrev 2011-07-11 00:39:39 följande:
    Alltså för helvete. Jag provade just och vispjäveln fastnade ju i ett könshår som förirrat sig ut bredvid trosorna. Innan jag visste ordet av hade en hel toffs fastnat i vispfan. Så.Jävla.Ont. Inte ett dugg orgasmframkallande.
    Trodde detta var en familjesida och inte en machokistsida.
    Asså, förlåt men... jag döööööööööööööööööör! xD xD xD xD
  • LarsS
    Trust me skrev 2011-09-07 21:00:32 följande:
    Pappa hällde i grädde men lömde vispa..?

Klockrent! 

• Anonym

Men gud alltså!!!
    Haha, jag visste inte om det var ett skämt eller ej men jag testade och herrejävlar!!!
    Jätteskönt!
    Rekommenderas!
    Men man får nog passa på då man är ensam i huset, inte så diskret att dra fram en förlängningssladd och elvisp in i sovrummet

• Trust me
    Anonym skrev 2011-09-12 17:58:11 följande:
    Men gud alltså!!!
    Haha, jag visste inte om det var ett skämt eller ej men jag testade och herrejävlar!!!
    Jätteskönt!
    Rekommenderas!
    Men man får nog passa på då man är ensam i huset, inte så diskret att dra fram en förlängningssladd och elvisp in i sovrummet
    Gjorde det på soffan i vardagsrummet. Varför vara diskret? Vilket barn skulle tro att mamma onanerat bara för att det ligger en elvisp utanför köket.
  • Anonym (snorre snurrig)

nu har elvispen blivit så populär att jag själv har tränat min snorre bli en elvisp. Träna med att snurra snorren i glas av grädde tills grädde blir smör. Nu ska jag testa mitt resultat på första bästa kvinna som vill ha en smörig snorre.