• Trust me

Elvisp

Den fick underkänt. För högt ljud och vispens stimulering var oiämn. Omdömet blev: Fånigt. Vi får leta vidare i köksskåpen. Drömmer

• Trust me
    lille Birger skrev 2011-09-07 19:42:29 följande:
    Problemet med oväsnet elvispen för är ju att man inte hör när någon kommer.
    Fast jag satt ju bredvid hela tiden.
  • Trust me
    lille Birger skrev 2011-09-07 20:19:43 följande:
    Och höll utkik så inga nyfikna småbarn kom in. Cool
    Aha! Nä, såna har vi inga. Skål
  • Trust me
    lille Birger skrev 2011-09-07 20:39:26 följande:
    Vad skönt. Undrar vad man skulle säga till ungarna om de kom in och undrade varför man vispade på trosan. Förvånad
    Pappa hällde i grädde men lömde vispa..?
  • Trust me
    Anonym skrev 2011-09-12 17:58:11 följande:
    Men gud alltså!!!
    Haha, jag visste inte om det var ett skämt eller ej men jag testade och herrejävlar!!!
    Jätteskönt!
    Rekommenderas!
    Men man får nog passa på då man är ensam i huset, inte så diskret att dra fram en förlängningssladd och elvisp in i sovrummet
    Gjorde det på soffan i vardagsrummet. Varför vara diskret? Vilket barn skulle tro att mamma onanerat bara för att det ligger en elvisp utanför köket.
  • Trust me
    BirgerJarl skrev 2011-09-13 09:14:29 följande:
    Om ungen har läst denna tråden så vet den ju precis vad det handlar om. Skäms
    Att mammas bak luktar gott? Oskyldig
  • Trust me
    lille Birger skrev 2011-09-13 14:47:29 följande:
    NEEJ, ungen förstår vad hon har gjort med elvispen! Skäms
    Hur har du PS:at bilden? Det är en gigantisk rumpa till den midjan. Vi känner alla till dina böjelser och undrar nu var vi kan få tag i appen.
  • Trust me
    lille Birger skrev 2011-09-13 16:25:02 följande:
    Nixpix, jag är helt oskyldig.
    Som jag sagt tidigare; alla är olika av naturen, vissa är raka i kroppen, andra är mer ojämna, kurviga. Därför behövs inte PS.
    Enda jag stör mig på är att det är mjöl på ena skinkan, skulle vilja torka bort det med en äcklig disktrasa.
    Som du virat runt en elvisp. Vi får inte bli OT.
  • Trust me
    ulfsas skrev 2011-09-14 02:04:09 följande:
    Prova med stavmixern........
    Det var den vi provade. Nu använde jag ballongvispen på den. Var det fel? Förvånad Jag funderade lite på att använda mixerdelen men det var lite för mycket även för min smak. Jag gillar inte att se blod. Skäms

Var det här inlägget lite fööör mycket så går det bra att anmäla.
Svar på tråden Elvisp