• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Läkerol

Självklart vill jag testa. Men gravid i v 39. El mellan benen och ett litet bebis hjärta som slår i min mage. Känns riskabelt om det blir fel på elvispen?

• Anonym

Efter många om och men så tänkte jag att fan jag testar. O MY GOD det var så underbaaaart skönt

• Anonym (rabbit)

köpte en "jackrabbit" tror jag att den kallades och det var nog den bästa leksaken i mitt liv. Den är som en dildo med kaninöron som kittlar samtidigt som man använder den, har varit helt otroligt underbar, vill ni så länkar jag gärna men kan inte göra det förräns imorgon. Elvispen funkar jättebra men den här "dildon" tar priset""" Bästa uppfinningen efter hjulet

• Anonym (23)
    Anonym (rabbit) skrev 2011-08-07 23:20:27 följande:
    köpte en "jackrabbit" tror jag att den kallades och det var nog den bästa leksaken i mitt liv. Den är som en dildo med kaninöron som kittlar samtidigt som man använder den, har varit helt otroligt underbar, vill ni så länkar jag gärna men kan inte göra det förräns imorgon. Elvispen funkar jättebra men den här "dildon" tar priset""" Bästa uppfinningen efter hjulet
    Ja, länka gärna :)
  • Anonym (Fundersam)

Kanske någon som redan frågat detta.. men..

Vi har bara en elvisp utav äldre modell. Känns lite som om själva visparna är lite för hårda för denna sortens stimulans?
    Men vad vet jag.
    Att man ska ha på sig ett par trosor eller ett par mjukisbyxor har jag redan förstått =)

• Secretlove
    Anonym (Fundersam) skrev 2011-08-09 09:47:29 följande:

Vi har bara en elvisp utav äldre modell. Känns lite som om själva visparna är lite för hårda för denna sortens stimulans?
    Men vad vet jag.
    Att man ska ha på sig ett par trosor eller ett par mjukisbyxor har jag redan förstått =)

jag har då en flera år gammal visp och den ser ju ut som en klassisk. Hård metall ganska platt nertill med rätt glest mellan pinnarna på sidan. den funkade super
  • Anonym (nybörjare)
    Anonym (Fundersam) skrev 2011-08-09 09:47:29 följande:

Men vad vet jag.

min gick jätte bra Hade lägsta nivån på och körde
    har nu provat 2 ggr
  • Anonym (bästa vispen)

Provade och fick orgasm. Min nya fritidssysslan, vispa och vispa ordentligt! Jag tyckte att skönast var då vispen var rakt pekande mot min klitoris, det var så skönt! Hade trosor och tights på mig. Jag är så rädd att bli beroende av maskinenTungan ute

• BabyMoss

Jag testade nyss elvispen med och jag kan ju bara säga att det verkligen funkar. Det va hur skönt som helst.

• Anonym (Really?)

Det här låter ju helt galen. Men dom som inte gillar det kanske inte skriver här. Måste man verkligen testa det? Är det verkligen så skönt. Och ni som gillar elvispen, har ni aldrig haft en riktig sexleksak någon gång? Min rabbit är den bästa sexleksaken jag någonsin köpt. Den kostade flera hundra, men in menar att det duger med en hederlig elvisp?

Om jag testar får jag väl lov att återkomma och berätta om min upplevelse.