• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Karolinan01
    Anonym (Aj som fan) skrev 2011-08-11 03:01:41 följande:
    Jag blev ju tvungen att prova efter att ha läst tråden, och jag ångrar mig som fan kan jag ju säga. Vispade först utanpå morgonrocken, men insåg snabbt att det snart skulle bli hål eftersom det blev ett sånt slitage på tyget. Så jag gick direkt på trosorna, och vispade fast! Trosgrenen åkte in och jag fick ett blodigt sår på ena blygdläppen. INTE skönt alls! Tack för det FL!
    Förlåt att jag skrattar men din målande beskrivning, trots eländet, är riktigt gullig Glad
  • Anonym (bästa vispen)
    Anonym (Aj som fan) skrev 2011-08-11 03:01:41 följande:
    Jag blev ju tvungen att prova efter att ha läst tråden, och jag ångrar mig som fan kan jag ju säga. Vispade först utanpå morgonrocken, men insåg snabbt att det snart skulle bli hål eftersom det blev ett sånt slitage på tyget. Så jag gick direkt på trosorna, och vispade fast! Trosgrenen åkte in och jag fick ett blodigt sår på ena blygdläppen. INTE skönt alls! Tack för det FL!
    Jag undrar vilken visp du har? Från 80-talet? Du måste ha tryckt väldigt hårt. Jag kan inte förstå hur man kan vispa sig fast, nästan omöjligt med min visp. Om jag trycker för hårt stannar vispen.
  • Anonym (Aj som fan)

Min visp är från mitten av 90-talet. Jag tryckte så löst som det bara gick och körde på lägsta hastighet, men den var ju som en virvelvind och jättesvår att hålla stilla. Är alldeles öm i bävern idag. Never again säger jag. Eller också får jag köpa ny elvisp....

• ETSS
    Anonym (Aj som fan) skrev 2011-08-11 09:52:29 följande:
    Min visp är från mitten av 90-talet. Jag tryckte så löst som det bara gick och körde på lägsta hastighet, men den var ju som en virvelvind och jättesvår att hålla stilla. Är alldeles öm i bävern idag. Never again säger jag. Eller också får jag köpa ny elvisp....
    Ha ha! Det är ju det jag säger; handkraft är bäst Glad
  • Anonym (Rissy)

Jag var bara tvungen att testa - det lät så galet och fel att använda elvispen till annat än matrelaterade ting. Och satan i gatan!! Helt underbart. Jag har en gammal visp från 90-talet som låter som ett helt tröskverk, och det gjorde jag också

• Anonym (hehe)

Men alltså, även fast det står att man kan leta längre bak i tråden för "beskrivning" så fattar jag ändå inte :) "Vispar" ni från sidan liksom, så att pinnarna smattrar en efter en mot klittan eller snurrar ni med toppen av vispen mot klittan? Jag är sugen på att prova. Får för mig att mitt försnämnda alternativ funkar ungefär som den där sexleksaken squeel som är ett roterande litet hjul med massor av tungor på?

• Ridmi

elvisp är ute, bättre nyttja friskluft uttaget på bilen i högsta hastighet, de får klittan vibba fint

• Anonym (bästa vispen)
    Anonym (hehe) skrev 2011-08-11 18:40:35 följande:
    Men alltså, även fast det står att man kan leta längre bak i tråden för "beskrivning" så fattar jag ändå inte :) "Vispar" ni från sidan liksom, så att pinnarna smattrar en efter en mot klittan eller snurrar ni med toppen av vispen mot klittan? Jag är sugen på att prova. Får för mig att mitt försnämnda alternativ funkar ungefär som den där sexleksaken squeel som är ett roterande litet hjul med massor av tungor på?
    Bästa för mig var toppen av vispen mot klittan men provade både och.
  • Anonym (ännu en)

Ha ha har inväntat "rätta tillfälet" dvs ensam hemma och herregud vad trevligt det var Fort som tusan oxå hi hi Det blir definitivt fler omgångar