• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym

Tack då ska jag snart skicka ut ungarna på gården och testa detta...

• Anonym (Nyfiken)

Hihi... Ja, gör det!! Du kommer att häpnas!! Flört

• Anonym (23)

Efter att ha sträckläst alla kommentarer i den här tråden igår kväll, var jag tvungen att prova idag när mannen åkt iväg. Jag kände mig inte riktigt klok när jag tog fram elvipen ur skåpet och skrattade lite generat medan jag satte ihop delarna. Sedan upp med vispen i sovrummet, i med kontakten, och sedan 1:ans växel (om man säger så). Jag hade trosor och leggings på mig och satt på golvet vid uttaget, lutad mot sängen. Vispen väsnades osexigt högt men shit vad skönt det var!!! Kom på mindre än en halvminut, en väldigt kraftig orgasm (men tyvärr ingen fontän som jag hade önskat). Däremot blev det jättetrasigt i grenen på leggingsen... :( Fan. Många stora och små hål där vispen dragit fram. Får tråckla ihop det vid tillfälle. Men ni som får fontänorgasm av elvispmetoden, hur bär ni er åt? Jag har aldrig fått en fontänorgasm, men skulle verkligen vilja uppleva det innan jag dör... Jag trodde att man bara kan få fontän genom g-punktstimulering, stämmer inte det? Där kommer man ju knappast åt med elvispen. Kan ni berätta hur ni gör? Annars tackar jag i alla fall TS så mycket för det fina tipset!

• Anonym

Vet vad jag ska önska mig i julklapp nu iaf

En elvisp

• Anonym (nuså)

Nu gick barnen äntligen ut på gården så aldeles strax när jag ser dem vid gungorna så ska här testas....

• Anonym (nuså)

Dildo vad e det egentligen mot elvispen. hjälp kommer längta efter att man blir ensam hemma på dagarna igen :)
    Den orgasmen var verkligen en orgasm att prata om Skrattande

• Anonym

sitter på jobbet och läser och jisses vad sugen jag blir på att vispa lite när jag kommer hem! Har provat flera gånger och det är lika skönt varje gång!!!

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (nuså) skrev 2011-07-26 16:08:37 följande:
    Dildo vad e det egentligen mot elvispen. hjälp kommer längta efter att man blir ensam hemma på dagarna igen :)
    Den orgasmen var verkligen en orgasm att prata om Skrattande
    Du ser!!! Solig
  • Anonym (Nyfiken tjej)

Funkade på 1/2 minut...underbar orgasm.... kändes lite konstigt att ligga med en elvisp mellan benen bara hahahaha