• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym (oj.)

Jag provade nyss, fick fontänorgasm.. det har jag inte fått på flera år.. kan ju säga att jag stod upp och det skvätte "vatten"..

Vem behöver köpa en vibrator för hundratals kronor liksom

• Anonym (nybörjare)

Hihihi!

Fick ju bara lov att prova elvispen :D

Lite skeptisk först men inte längre!! Jösses!!!
    Kom ju hur fort som helst ju:)
    Perfekt att ta fram vispen när karln i huset inte har samma sexlust som mej;)

• Anonym

WOW säger jag bara, helt underbart ju!!

• Anonym (o-kommen)

ni som kommer så otroligt fort av vispen, är ni "såna" i vanliga fall också? Kommer ni lika fort av vanliga vibratorer, eller är ni förvånade för att ni helt enkelt aldrig provat en sån? Elvisp i all ära men kan det verkligen vara sån skillnad mot en vibrator avsedd för ändamålet?

Jag kommer i princip aldrig med leksaker oavsett och är så avundsjuk  

• Anonym (Herredjävlar!)
    Anonym (o-kommen) skrev 2011-07-24 18:19:29 följande:
    ni som kommer så otroligt fort av vispen, är ni "såna" i vanliga fall också? Kommer ni lika fort av vanliga vibratorer, eller är ni förvånade för att ni helt enkelt aldrig provat en sån? Elvisp i all ära men kan det verkligen vara sån skillnad mot en vibrator avsedd för ändamålet?

Jag kommer i princip aldrig med leksaker oavsett och är så avundsjuk  
    Jag har svårt. Har provat allt, har en låda med prylar, olika duschar etc etc etc. Det har iofs blivit lättare med åren (jag är över 40), men det tar minst 15 minuter av ihärdigt jobb. Blev själv helt chockad då det med elvispen tog en halv minut och jag fick min första fontän.
  • Anonym (o-kommen)
    Anonym (Herredjävlar!) skrev 2011-07-24 18:31:02 följande:
    Jag har svårt. Har provat allt, har en låda med prylar, olika duschar etc etc etc. Det har iofs blivit lättare med åren (jag är över 40), men det tar minst 15 minuter av ihärdigt jobb. Blev själv helt chockad då det med elvispen tog en halv minut och jag fick min första fontän.
    Avundsjuk!!!!!!!! Men grattis!
  • Anonym

Jag lyckas inte med elvispen, det blev bara väldigt varmt. Men jag har leksaker som fungerar utmärkt i stället!

• Anonym (Herredjävlar!)
    Anonym (o-kommen) skrev 2011-07-24 18:36:56 följande:
    Avundsjuk!!!!!!!! Men grattis!
    Tack, jag var djävligt skeptisk innan jag provade. Har du provat?