Inlägg från: Anonym (Herredjävlar!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Herredjävlar!)

Elvisp

Förvånad Herredjävlar säger jag bara. Jag är 40+, har lite svårt att få orgasm (aldrig lyckats under 10 minuter och då tycker jag det är snabbt) och har försökt få fontänorgasm i 20 år utan att vara ens i närheten. Med elvispen gick det på en halv minut och antingen fick jag min första fontän eller så kissade jag i trollan. Det luktar i alla fall inte kiss. Jag sitter fortfarande och gapar.
  • Anonym (Herredjävlar!)

Men kan ni lägga ner den där OT-diskussionen nu?

• Anonym (Herredjävlar!)

Jag kan säga att jag har testat ALLT innan. Finns inte nån pryl jag inte provat. Har en låda full av grejer, testat olika duschar, eltandborstar och you name it. Inget kommer ens i närheten av den här känslan. Jag satte själva vispen emot trosan så att de "vispar" från vänster till höger eller höger till vänster hur det nu är över hela fittan, d v s inte bara klitoris. Kände mig som en idiot men det gick snabbt över...

• Anonym (Herredjävlar!)
    Anonym (älskar min) skrev 2011-07-14 21:25:42 följande:
    Har kollat runt lite och vissa vispar har lite vassa kanter har jag sett, kanske modeller äldre....min visp har runda sidor överallt....modeller med vassa kanter ska man nog vara försiktig med...ska ta kort på min visp....hi-hi
    Min visp är från 80-talet. Den låter som en skördetröska och jag har tänkt köpa ny i 15 år. Den har nog "vassa kantar" men helsicke vad den funkar bra.
  • Anonym (Herredjävlar!)
    Anonym (o-kommen) skrev 2011-07-24 18:19:29 följande:
    ni som kommer så otroligt fort av vispen, är ni "såna" i vanliga fall också? Kommer ni lika fort av vanliga vibratorer, eller är ni förvånade för att ni helt enkelt aldrig provat en sån? Elvisp i all ära men kan det verkligen vara sån skillnad mot en vibrator avsedd för ändamålet?

Jag kommer i princip aldrig med leksaker oavsett och är så avundsjuk  
    Jag har svårt. Har provat allt, har en låda med prylar, olika duschar etc etc etc. Det har iofs blivit lättare med åren (jag är över 40), men det tar minst 15 minuter av ihärdigt jobb. Blev själv helt chockad då det med elvispen tog en halv minut och jag fick min första fontän.
  • Anonym (Herredjävlar!)
    Anonym (o-kommen) skrev 2011-07-24 18:36:56 följande:
    Avundsjuk!!!!!!!! Men grattis!
    Tack, jag var djävligt skeptisk innan jag provade. Har du provat?
  • Anonym (Herredjävlar!)
    Anonym (visp) skrev 2011-09-06 12:05:59 följande:
    Har läst tråden och har inte sett något bevis på att detta funkar...Och har sökt på nätet....finns inte. Om det funkar så gör en film och lägg upp....
    Eh, det viktiga för oss är väl att det funkar - inte om vi lyckas bevisa det för dig (vem du nu är). Onani är en rätt privat sak och inget jag (och fler med mig) filmar och lägger upp för att övertyga nån misstroende typ att det funkar (detta är ett familjeforum, inte en porrsida).
  • Anonym (Herredjävlar!)
    Anonym (visp) skrev 2011-09-06 12:20:10 följande:
    Inte här menar jag..finns ju sidor på nätet där folk lägger upp sina onani stunder av båda könen. Har sett både det ena och andra saker som man använder....men ingen elvisp...Funkar det så är det ju bra.
    Ah oki. Ursäkta mitt bryska inlägg men jag tolkade dig som att du krävde att nån skulle lägga in ett klipp annars trodde du oss inte.

Iofs är det ju inte så sexigt att onna med en elvisp - man har trosor/legging på sig och de flesta onanigrejer brukar ju innehålla att man ser något.

Det kanske är så att inte många kommit på idén? Jag hade ALDRIG gjort det om jag inte läst den här tråden och t o m då var jag väldigt skeptisk - trodde inte på det förrän jag tveksamt provade själv.
  • Anonym (Herredjävlar!)

Men hörrni. Från att vara en tråd skriven av en tjej med tips för tjejer har det här blivit skitlöjligt och gubbsjuk. Kan ni inte starta en egen tråd med "låga skämt om elvisponani"?

Svar på tråden Elvisp