• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Secretlove
    Anonym (o-kommen) skrev 2011-07-24 18:19:29 följande:
    ni som kommer så otroligt fort av vispen, är ni "såna" i vanliga fall också? Kommer ni lika fort av vanliga vibratorer, eller är ni förvånade för att ni helt enkelt aldrig provat en sån? Elvisp i all ära men kan det verkligen vara sån skillnad mot en vibrator avsedd för ändamålet?

Jag kommer i princip aldrig med leksaker oavsett och är så avundsjuk  
    Har aldrig några problem att komma , men det brukar ta tid  ungefär en kvart 20 min av ihärdigt gnuggande;D och porr.. men nu gick det fort
  • Anonym (oj.)
    Anonym (o-kommen) skrev 2011-07-24 18:19:29 följande:
    ni som kommer så otroligt fort av vispen, är ni "såna" i vanliga fall också? Kommer ni lika fort av vanliga vibratorer, eller är ni förvånade för att ni helt enkelt aldrig provat en sån? Elvisp i all ära men kan det verkligen vara sån skillnad mot en vibrator avsedd för ändamålet?

Jag kommer i princip aldrig med leksaker oavsett och är så avundsjuk  
    Tar låååång tid med vibratorer.. brukar köra hårdaste i duschen, då går det på nån minut. Men elvispen va snabbare! huuuuja
  • Anonym

Ojojoj! Var ju tvungen att testa av nyfikenhet och hjälp! Fick mitt livs första fontänorgasm - det bara sprutade!

• Anonym (bagerskan)

Nu fick jag nog av att undra ifall alla bara driver här så jag plockade fram elvispen!

Det kändes inte så sexig att plocka fram skarvsladden och sätta den snurrande elvispen mellan benen, samtidigt som det låter som om man vispar grädde men snabbt gick det...det kan jag hålla med om! Det var absolut under minuten.

I fortsättningen håller jag nog mig till mina vibratorer men det kan ju vara bra att ha elvispen i nödfall om batterierna tar slut

• Anonym (Nyfiken)

Alltså jag var ju så nyfiken på att prova...

Åhhhh, så otroligt skönt!!!

• Anonym (bagerskan)

Haha..jag var tvungen att prova idag igen

Visst det låter och är osexigt men väldigt tidssparande!

• Anonym
    Anonym (Nyfiken attans!) skrev 2011-07-11 22:46:30 följande:
    samma här! Va tvungen att testa och fy fan vilken skön orgasm! Så fort jag va klar tog jag en omgång till =)
    Nu i efterhand kan jag bara tänka på synen av oss alla med vispen i högsta hugg, ha ha ha a !

Det kanske är som karlarna säger; vi tjejer hör hemma i köket, ha ha ha ha ha ! 
  • Anonym

vilke visp använder ni deg eller smetvispen ?