• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • mazquE
    lille Birger skrev 2011-08-03 17:14:59 följande:
    Det gäller att tänka på något mysigt också samtidigt som man vispar.
    Det verkar som det går ganska fort så vad hinner ni tänka? =)

Har inte testat men skulle jag det så kommer mitt ända tänkade bestå av "ha den rakt, ha den rakt. inte fastna"
  • Anonym (Mmmmmm)
    mazquE skrev 2011-08-04 14:37:52 följande:
    Det verkar som det går ganska fort så vad hinner ni tänka? =)

Har inte testat men skulle jag det så kommer mitt ända tänkade bestå av "ha den rakt, ha den rakt. inte fastna"
    Jag tänkte ingenting...det behövdes inte
  • Anonym (Vips)

Hade tänkt att introducera elvispen till frugan och nu undrar jag bara ifall det är någon som kan länka en bild på vilken typ av elvisp ni använder. Alltså inga snuskbilder utan bara en bild på vilken typ av visp som bör användas. Tack på förhand!

• Anonym (Mmmmmm)
    Anonym (Vips) skrev 2011-08-04 15:19:15 följande:
    Hade tänkt att introducera elvispen till frugan och nu undrar jag bara ifall det är någon som kan länka en bild på vilken typ av elvisp ni använder. Alltså inga snuskbilder utan bara en bild på vilken typ av visp som bör användas. Tack på förhand!
    Jag använder en helt vanlig elvisp, typ en sånhär http://www.netonnet.se/art/hem-och-hushall/matberedning/elvisp/grundig-hm5040/158310.5721/

Jag vet inte vad andra använder
  • Anonym (Inte min kopp te)

Provade elvisp nyss efter tips i en annan tråd men tydligen funkar det inte på vääldigt känsiga klittor??! Nej det var faktiskt inte skönt,..(ajaj det var för rough..)men testade nåt som ni verkigen MÅSTE testa!! Såg även det i en annan tråd. MY GOD!!
    Ta båda inre blygdläpparna och dra dem uppåt  och låt klittan vara där emellan så den står ut, blöt dina fingrar i saliv eller sekret och SMEK..... Höll på att fullkomligt dåna! Enda nackdelen är att du inte kan smeka, nypa etc, dina bröstvårtor som jag älskar att göra samtidigt som jag smeker min klitta, men det var det värt!!! Kommer göra det här i fortsättningen när jag tillfredställer mig själv!!

• Anonym (Bzzzzzz1!!)

hahah kul tråd!
    Eltandborsten (utanpå trosorna) är också en snabb variant om man inte vill plocka fram vispen Jag har ett borst-huvud till orgasmer och ett till tandborstning

• Anonym (Bzzzzzz1!!)

...fan nu är jag både kåt och kladdkakesugen...!

• Anonym (Inte min kopp te)

Skit i elvispen och prova mitt recept.....

• Anonym (tack)
    Anonym (!!) skrev 2011-07-31 19:18:13 följande:
    Funkade ju skitbra! Men verkar ju inte ha funkat för alla, vi kanske borde utbyta visptips? :P Börjar alltid skratta när jag beger mig ut i köket och ska dra fram elvispen! Känner mig som en desperat housewife with a dirty twist!
    with a dirty visp, menade du väl
  • Anonym (Spännande!)

Jag är nöjd med min man och mig själv för tillfredställelse Kommer snabbt ändå! Borde testa Mixern med vispen på, men den har sladd...