• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym (testat)

Japp. jag var tvungen att testa. Fast jag var feg och satte bara i en visp och hade dessutom på mig leggings. Visst kom jag fort, fascinerad över hur fort det gick men det var lite varm med friktionen måste jag säga ;)

• Anonym (visp)

Har läst tråden och har inte sett något bevis på att detta funkar...Och har sökt på nätet....finns inte. Om det funkar så gör en film och lägg upp....

• Anonym (Herredjävlar!)
    Anonym (visp) skrev 2011-09-06 12:05:59 följande:
    Har läst tråden och har inte sett något bevis på att detta funkar...Och har sökt på nätet....finns inte. Om det funkar så gör en film och lägg upp....
    Eh, det viktiga för oss är väl att det funkar - inte om vi lyckas bevisa det för dig (vem du nu är). Onani är en rätt privat sak och inget jag (och fler med mig) filmar och lägger upp för att övertyga nån misstroende typ att det funkar (detta är ett familjeforum, inte en porrsida).
  • Anonym (visp)
    Anonym (Herredjävlar!) skrev 2011-09-06 12:12:11 följande:
    Eh, det viktiga för oss är väl att det funkar - inte om vi lyckas bevisa det för dig (vem du nu är). Onani är en rätt privat sak och inget jag (och fler med mig) filmar och lägger upp för att övertyga nån misstroende typ att det funkar (detta är ett familjeforum, inte en porrsida).
    Inte här menar jag..finns ju sidor på nätet där folk lägger upp sina onani stunder av båda könen. Har sett både det ena och andra saker som man använder....men ingen elvisp...Funkar det så är det ju bra.
  • Anonym (Herredjävlar!)
    Anonym (visp) skrev 2011-09-06 12:20:10 följande:
    Inte här menar jag..finns ju sidor på nätet där folk lägger upp sina onani stunder av båda könen. Har sett både det ena och andra saker som man använder....men ingen elvisp...Funkar det så är det ju bra.
    Ah oki. Ursäkta mitt bryska inlägg men jag tolkade dig som att du krävde att nån skulle lägga in ett klipp annars trodde du oss inte.

Iofs är det ju inte så sexigt att onna med en elvisp - man har trosor/legging på sig och de flesta onanigrejer brukar ju innehålla att man ser något.

Det kanske är så att inte många kommit på idén? Jag hade ALDRIG gjort det om jag inte läst den här tråden och t o m då var jag väldigt skeptisk - trodde inte på det förrän jag tveksamt provade själv.
  • Johnbysto

Rätt kul tråd det här....Undrar om en Kenwood matberedare funkar också?.....Skrattande

Anväder min tunga som en elvisp..är rätt gott det med...och det funkar bra.

• Anonym (älskar min)

Kul att ni "bakar" tjejer....hihi....

• Anonym (bagerskan)

Ska nog plocka fram min nu

• Johnbysto
    Anonym (bagerskan) skrev 2011-09-06 13:34:05 följande:
    Så! Klar
    Gick det på fyra minuter???...Eller håller du på nu?