• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • ulfsas
    BirgerJarl skrev 2011-09-13 09:14:29 följande:
    Om ungen har läst denna tråden så vet den ju precis vad det handlar om. Skäms

Oj vad jag gillar att bak a........Hjärta
  • Trust me
    BirgerJarl skrev 2011-09-13 09:14:29 följande:
    Om ungen har läst denna tråden så vet den ju precis vad det handlar om. Skäms
    Att mammas bak luktar gott? Oskyldig
  • lille Birger
    Trust me skrev 2011-09-13 14:17:33 följande:
    NEEJ, ungen förstår vad hon har gjort med elvispen! Skäms
  • Trust me
    lille Birger skrev 2011-09-13 14:47:29 följande:
    NEEJ, ungen förstår vad hon har gjort med elvispen! Skäms
    Hur har du PS:at bilden? Det är en gigantisk rumpa till den midjan. Vi känner alla till dina böjelser och undrar nu var vi kan få tag i appen.
  • lille Birger
    Trust me skrev 2011-09-13 15:00:22 följande:
    Hur har du PS:at bilden? Det är en gigantisk rumpa till den midjan. Vi känner alla till dina böjelser och undrar nu var vi kan få tag i appen.
    Nixpix, jag är helt oskyldig.
    Som jag sagt tidigare; alla är olika av naturen, vissa är raka i kroppen, andra är mer ojämna, kurviga. Därför behövs inte PS.
    Enda jag stör mig på är att det är mjöl på ena skinkan, skulle vilja torka bort det med en äcklig disktrasa.
  • Trust me
    lille Birger skrev 2011-09-13 16:25:02 följande:
    Nixpix, jag är helt oskyldig.
    Som jag sagt tidigare; alla är olika av naturen, vissa är raka i kroppen, andra är mer ojämna, kurviga. Därför behövs inte PS.
    Enda jag stör mig på är att det är mjöl på ena skinkan, skulle vilja torka bort det med en äcklig disktrasa.
    Som du virat runt en elvisp. Vi får inte bli OT.
  • etanol
    ulfsas skrev 2011-09-13 10:17:05 följande:
    Oj vad jag gillar att bak a........Hjärta
    Trust me skrev 2011-09-13 14:17:33 följande:
    Humor
  • ulfsas
    Trust me skrev 2011-09-07 19:39:39 följande:
    Den fick underkänt. För högt ljud och vispens stimulering var oiämn. Omdömet blev: Fånigt. Vi får leta vidare i köksskåpen. Drömmer
    Prova med stavmixern........
  • etanol
    ulfsas skrev 2011-09-14 02:04:09 följande:
    Prova med stavmixern........
    Ajje..

*går å sover nu*