• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • etanol
    John D skrev 2011-10-12 16:38:17 följande:
    Tidningar och händer är inte avsedda att sittas på.
    Stolar, soffor och fåtöljer är däremot designade för det ändamålet.
    Känns som om du bryter lite mot din egen filosofi? ;)
    Oh, by the way, testat än?

• Anonym (Hanna)

Men jag dör va skönt det var! Trodde jag kissade på mig men det var orgasemen som sprutade på ett par sekunder. Varför har jag inte vetat om det här tidigare??

• Anonym (älskar min)

:-d visst är det skönt :-d

• lille Birger

Trosorna blir ju äckliga av det.

• Anonym (Hanna)
    lille Birger skrev 2011-10-13 16:18:49 följande:
    Trosorna blir ju äckliga av det.
    Som om det spelar ngn roll vad som händer med trosorna din tröttmössa.

Det här är ju helt galet skönt, jag har blivit besatt. Har redan fått 3 enorma orgasmer med sprut och höga skrik i min sköna ensamhet. Har jag aldrig nånsin lyckats med på egen hand tidigare.
  • Anonym (klitorisa)

Tyckte inte det var spciellt, blev besviken faktiskt. Kanske jag gjorde fel.. Vad är det som ska vara så skönt? har ni den på bredden eller kör ni med toppen?

Nej, eltandbortsten behåller sin första plats för mig.

• Anonym (Gick åt skogen)

Men aaaj! Provade på detta nyss och trosorna trasslade ihop sig, jag blöder då jag fastnade (blygdläpparna är skadade) och jag har otroligt ont. Min hastighet på vispen (lägsta) är nog för snabb och det var INGEN bra idé detta Vill också känna på orgasmen ju!

• Anonym (älskar min)

Läste du överhuvudtaget instruktionerna???

• Anonym (nyfiken)

Ska man använda vispgrejerna eller deggrejjerna? Och ska man ha toppen mot, eller sidan?

Sitter visst på jobbet och blev jättesugen nu.. :)

• Anonym (Gick åt skogen)
    Anonym (älskar min) skrev 2012-04-03 15:15:51 följande:
    Läste du överhuvudtaget instruktionerna???
    japp, klart och tydligt! Läste hela tråden till och med, alla 46 sidor!