• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • HasseA

Vi har provat ett par gånger, med lyckat resultat, men det var rätt länge sen, har glömt bort att göra det igen. Det blir ju en helt annan effekt än av en vibrator, mer som små slag/duttar. Och vi tog en visp - "förstås", för de går ju åt olika håll, och då blir det ju genast svårare att kontrollera.

• peppis
    HasseA skrev 2014-05-07 15:34:27 följande:
    Vi har provat ett par gånger, med lyckat resultat, men det var rätt länge sen, har glömt bort att göra det igen. Det blir ju en helt annan effekt än av en vibrator, mer som små slag/duttar. Och vi tog en visp - "förstås", för de går ju åt olika håll, och då blir det ju genast svårare att kontrollera.

Ok... Dock lite omständigt kanske..
  • småsugen

Haha, hur får man den idén? När det finns så många olika vibratorer på marknaden liksom Obestämd

*funderar på om degkrokarna funkar att föra in* Tyst

• HäckHäxan
    småsugen skrev 2014-05-07 22:53:18 följande:

Haha, hur får man den idén? När det finns så många olika vibratorer på marknaden liksom Obestämd

*funderar på om degkrokarna funkar att föra in* Tyst

Linda dom med bandage först så funkar det säkert hahahhaha
    Canis meus id comedit
  • läppar
    Anonym skrev 2011-07-10 13:40:41 följande:
    ehh, elvisp i munnen förstår jag..men inte mellan benen?
    ? Varför skulle man ha en elvisp i munnen?

(är jag bara trött som inte fattar vitsen?)

• läppar
    Anonym (Tack Ts) skrev 2011-07-10 17:13:09 följande:
    Då mina dildos är trasiga så tackar jag så mycket för tipset. Kommer numer ha min elvisp bosatt bredvid sängen smile1.gif
    Drömmer välanvända? Drömmer

• Anonym (Vispa)

Favoritar denna och återkommer när jag vispat!

• läppar
    Anonym (Vispa) skrev 2014-05-08 02:32:57 följande:
  • HasseA
    peppis skrev 2014-05-07 16:15:17 följande:

Ok... Dock lite omständigt kanske..
    Jo, visst, men kul att ha provat. Det är ju inte mer omständligt än vilken annan grej som helst med sladd, egentligen. 

Och, som sagt, det går ju inte riktigt att jämföra med vibratorer. De har ju en helt annan frekvens, och de vibrerar konstant, medan en visp "duttar" om och om igen, små "slag" åt samma håll, det blir ju en helt annan sak.
  • peppis03
    Anonym (Vispa) skrev 2014-05-08 02:32:57 följande:
    Väntar på resultat....