• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • lille Birger

Jag tycker det hela verkar vara snuskigt.

• Anonym (ojojoj)

Det låter ju helt skumt, men ändå så vart det att jag tillslut testade... Och jag säger bara som så, eltandborsten är nog lite smidigare :P, men när man höjde upp hastigheten på elvispen vart det rätt gött också!

Tänk om karln bara visste vad fruntimmret gör när han är på jobbet?

• Anonym

Ska man sitta på huk när man kör med elvispen?

• Anonym (Elle)

Har testat, det gick för mig rätt fort men den blev oxå väldigt hett... konstig känsla... tyvärr slets mina leggins sönder... kanske för att vispen på min har rätt vassa kanter :-/ får prova några oömma kläder nästa gång... :-P

• lille Birger
    Anonym (Elle) skrev 2012-04-27 17:03:57 följande:
    Har testat, det gick för mig rätt fort men den blev oxå väldigt hett... konstig känsla... tyvärr slets mina leggins sönder... kanske för att vispen på min har rätt vassa kanter :-/ får prova några oömma kläder nästa gång... :-P
    Vad skulle det vara? Snickarbyxor med öppen gren? Tror tyvärr inte det finns så många plagg du kan ha på underkroppen, utöver trosorna.
  • teknikfreak

Alla sätt är bra utom dom dåliga som man brukar säga men ändå, elvisp? 

Själv skulle jag aldrig våga, inte ens med kläder på och att onanera med kläderna på? Då låter tipset om att ta en tom deo- roller och fylla med, och nu är jag lite osäker, babyolja (?) och rolla i underlivet bättre, ska tydligen påminna om att bli slickad?!

Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • lille Birger
    teknikfreak skrev 2012-04-27 19:51:34 följande:
    Alla sätt är bra utom dom dåliga som man brukar säga men ändå, elvisp? 

Själv skulle jag aldrig våga, inte ens med kläder på och att onanera med kläderna på? Då låter tipset om att ta en tom deo- roller och fylla med, och nu är jag lite osäker, babyolja (?) och rolla i underlivet bättre, ska tydligen påminna om att bli slickad?!
    Du kan dutta på något smaskigt, typ jordnötssmör, på musen. Sen är det bara att luta sig tillbaka och vänta på att något hungrigt djur (eller en minderårig kille som tappat bort sin mamma) kommer och lapar i sig jordnötssmöret.
  • Anonym

Skippa elvispen och kör med duschen istället....Kommer aldrig så djupt och innerligt som med duschstrålen....blir nästan medvetslös...så skönt är det.

• Anonym

Wooow !! körde med elvispen för första gången idag och ja kom SUUUPERstarkt , och de tog knappt 10 sekunder :D :D .

Körde utanpå trosorna. Också körde ja ena visphuvudet , eller vad det kallas mot klitoris , lite längre upp alltså.. Det kittlades överallt därnere när ja kom.
    Ingen direkt orgasmkänsla som ja kan nå av att bara ta på mig själv.

TACK för tipset :D !