• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Honey8106
    Anonym (tack) skrev 2011-07-19 23:43:31 följande:
    Morgonstånd är överskattat, kisstånd (blä, kiss på heeela toaringen), och vafan, ett bilbatteri löser säkert skogspromenaden också... *asg*
    Hahaha. =)
    Vågar inte testa bilbatteriet. Har extra tryck pga stereon så jag hade nog bränt bort klittan. ;)
    En riktig man kan sikta eller städa efter sig.
  • Anonym (tack)
    Honey8106 skrev 2011-07-19 23:48:22 följande:
    Hahaha. =)
    Vågar inte testa bilbatteriet. Har extra tryck pga stereon så jag hade nog bränt bort klittan. ;)
    En riktig man kan sikta eller städa efter sig.
    Riktiga män, finns dom? *dånar lite av tanken*

Nääää, elvisp måste vara det riktigaste...japp...
  • Bystomanen

Har sökt på nätet och hittar inget...bara med el-tandborstar...

• Anonym (tack)
    Bystomanen skrev 2011-07-20 00:03:09 följande:
    Har sökt på nätet och hittar inget...bara med el-tandborstar...
    I den här tråden alltså, kom igen nu, visa att du är en datanörd.... Bläddra bakåt, detta är ett nytt fenomen så om du kan hitta ett sätt att integrera elvisp me simpla dildos, ja då är du i hamn Jag är första kund!
  • Anonym (Macke)

Som kille blir man ju ärligt talat skitkåt (och ganska nyfiken) av att läsa om alla dessa visp-orgasmer; kan ingen kvinna här lägga upp en film eller ljudfil + länk på detta någonstans så att man får "ta del"?

• Anonym
    Anonym (Macke) skrev 2011-07-21 21:48:45 följande:
    Som kille blir man ju ärligt talat skitkåt (och ganska nyfiken) av att läsa om alla dessa visp-orgasmer; kan ingen kvinna här lägga upp en film eller ljudfil + länk på detta någonstans så att man får "ta del"?

Hehe inte van vid att de kvinnor du har sex med får orgasm med dig eller?? :P
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-07-21 21:49:32 följande:
  • Anonym (Macke)
    Anonym skrev 2011-07-21 21:49:32 följande:
    "Nja". Mina tidigare flickvänner brukade få orgasm. Min fru får däremot tyvärr sällan orgasm med mig, trots försök med penisring med vibrator eller alla de andra saker vi provat... Jag hoppas hon får orgasmerna på egen hand, men vågar ju knappast tipsa henne om elvispen...
  • HäckHäxan
    Anonym (Macke) skrev 2011-07-21 22:18:15 följande:
    "Nja". Mina tidigare flickvänner brukade få orgasm. Min fru får däremot tyvärr sällan orgasm med mig, trots försök med penisring med vibrator eller alla de andra saker vi provat... Jag hoppas hon får orgasmerna på egen hand, men vågar ju knappast tipsa henne om elvispen...
    Men usch vad jobbig för er bägge två. Gråter
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Anonym
    Anonym (Macke) skrev 2011-07-21 22:18:15 följande:
    Vilken märklig relation ni måste ha om du inte ens kan tipsa henne om det.