• ETSS

Elvisp

Vilken tragedi, jag har ingen elvisp, icke heller någon stavmixer, kör helt med handkraft. Attans att hon ångrar sig *grunnar på var man hittar billiga elvispar*

• ETSS
    ETSS skrev 2011-07-14 16:04:26 följande:
    Vilken tragedi, jag har ingen elvisp, icke heller någon stavmixer, kör helt med handkraft. Attans att hon ångrar sig *grunnar på var man hittar billiga elvispar*
    Eller kan detta vara ett fall då man ska satsa på dyra elvispar med kvalitet? Solig
  • ETSS
    Anonym (haha) skrev 2011-07-14 23:18:54 följande:
    hahaha. ni är allt för roliga! * får en bild i huvudet, där fl morsor vispar kliptta på köksgolvet*. Varför inte bara införskaffa en bra stimulator och kombinera det med gubben?
    Har testat elvisp i tonåren, och nej det är inte bättre enligt mitt tycke
    Om man inte har en gubbe får man nöja sig med elvisp eller något annat elektriskt? Eller handkraft då Glad
  • ETSS
    Anonym (Aj som fan) skrev 2011-08-11 09:52:29 följande:
    Min visp är från mitten av 90-talet. Jag tryckte så löst som det bara gick och körde på lägsta hastighet, men den var ju som en virvelvind och jättesvår att hålla stilla. Är alldeles öm i bävern idag. Never again säger jag. Eller också får jag köpa ny elvisp....
    Ha ha! Det är ju det jag säger; handkraft är bäst Glad
  • ETSS
    CoolJen skrev 2011-08-24 11:35:01 följande:
    Haha, hur kul kan det vara att kolla på en elvisp som snurrar ovanpå ett par trosor?
    Ha ha, tummenupp! Glad
  • ETSS
    etanol skrev 2011-09-14 10:16:30 följande:
    Vedklyv?
    Ajjj!
    *end of story*

Handkraft är väl beprövat och inte så potentiellt skadligt :)
  • ETSS
    ulfsas skrev 2011-09-15 11:06:28 följande:
    Jordfräs.......Skrattande
    etanol skrev 2011-09-15 11:35:37 följande:

Sticksåg...*ajjj*
    Torde det vara nu man ska besjunga självplågningens lov?
    Aj.
    Aj.
    Aj.
Svar på tråden Elvisp