• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym (lis)

TACK för tipset, TS! Oj vad skoj! Helt underbart!

Var dock lite orolig att jag skulle göra nån oöverlagd rörelse med vispen när det gick för mig, man vill ju vara lite rädd om sig...  

• Jäjd
    Anonym (lis) skrev 2011-07-10 23:15:16 följande:
    TACK för tipset, TS! Oj vad skoj! Helt underbart!

Var dock lite orolig att jag skulle göra nån oöverlagd rörelse med vispen när det gick för mig, man vill ju vara lite rädd om sig...  
    Jag är helt mållös.

Men ändå. Du menar att du sprattlar till sådant när du kommer att du var rädd att vispen skulle vispa av klittan på dig?

Typ så? Drömmer
  • HäckHäxan
    Anonym (älskar min) skrev 2011-07-10 23:13:16 följande:
    Finns inget som kan skadas...gör som jag har beskrivit.....enda nackdelen är att den inte är speciellt tyst....haha
    Hehe skulle ändå inte våga, jag måste vara fylld för att få orgasm. Så att ha en trosa på sniskan, en dildo i mig och sen försöka stimulera klittan med en ljudande elvisp... Nä tror inte min simultankapacitet håller för dettta

Att köpa en vibbrator låter enklare om man nu gillar sånna.

Jag avskyr helt ärligt elektriska saker i eller på mitt kön, verkar vara onödig när dom egentligen inte behövs och jag inte hat svårt för att få orgasm alls vid onani. Men skönt för er andra att ni hittat ett enkelt och hemligt sätt till njutning
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Anonym (el-tandborste)

El-tandborste funkar också finfint! Använd baksidan av själva borsten. Men trosor rekomenderas ej! Flört 

• Anonym (el-tandborste)

Jag har ett visp-munstycke till min stav-mixer! Det borde ju vara smidigare utan en massa sladdar etc. Nån som har provat?

• LoLs pappa
    Anonym (el-tandborste) skrev 2011-07-10 23:36:51 följande:
    Jag har ett visp-munstycke till min stav-mixer! Det borde ju vara smidigare utan en massa sladdar etc. Nån som har provat?
    Det var ju det jag menade.
    En balongvisp till stavmixern, borde funka kannon med tanke på vad dom andra använt.
    Måste pröva på flickvännen ASAP när vi träffas nästa gång. 
  • Anonym (Rosali)
    LoLs pappa skrev 2011-07-10 23:41:16 följande:
    Det var ju det jag menade.
    En balongvisp till stavmixern, borde funka kannon med tanke på vad dom andra använt.
    Måste pröva på flickvännen ASAP när vi träffas nästa gång. 
    Jag provade vanlig elvisp och det var över förväntan MEN jag vet inte om jag skulle våga låta min pojkvän hålla i vispen hur försiktig han än är...känns alldeles för riskabelt....

Däremot kommer jag själv att använda vispen många många gånger
  • Anonym (numera hårlös)

Alltså för helvete. Jag provade just och vispjäveln fastnade ju i ett könshår som förirrat sig ut bredvid trosorna. Innan jag visste ordet av hade en hel toffs fastnat i vispfan. Så.Jävla.Ont. Inte ett dugg orgasmframkallande.
    Trodde detta var en familjesida och inte en machokistsida.

• Jäjd
    Anonym (numera hårlös) skrev 2011-07-11 00:39:39 följande:
    Alltså för helvete. Jag provade just och vispjäveln fastnade ju i ett könshår som förirrat sig ut bredvid trosorna. Innan jag visste ordet av hade en hel toffs fastnat i vispfan. Så.Jävla.Ont. Inte ett dugg orgasmframkallande.
    Hahahahahahaaaa!

Ååååååååh!
  • Anonym (Kul)
    Anonym (numera hårlös) skrev 2011-07-11 00:39:39 följande:
    Dagens roligaste läsning! Skrattande

Ursäkta Anonym numera hårlös men ditt inlägg var hysteriskt kul!

Fast stackars dig, det måste ha gjort ont! Rynkar på näsan
Svar på tråden Elvisp