• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Anonym (Nyfiken Man)

Nja, som man tror jag nog att det inte är nån hitt.

Funkar rätt bra när den är slak, men när den blir hård gör det ont som fan. Kanske man kan rekomendera till de som gillar att få ollonet i kläm, dock inget för mig. 

• Anonym (elen)

skulle aldrig våga.... min är inte sladdlös-

• Jäjd
    Anonym (Nyfiken Man) skrev 2011-07-10 19:15:32 följande:

Nja, som man tror jag nog att det inte är nån hitt.

Funkar rätt bra när den är slak, men när den blir hård gör det ont som fan. Kanske man kan rekomendera till de som gillar att få ollonet i kläm, dock inget för mig. 

Vad jättejobbigt.

Du får kanske testa nåt annat som finns i köket. Brödrosten? Dammsugarslangen?

Blir nog bra det där.
  • Anonym (tack!)
    Jäjd skrev 2011-07-10 19:06:11 följande:
    Men alltså, som någon frågat.

Ska det gå fort? Ju fortare ju bättre?

Är ni lika benägna att er man kommer på 10 sek och det roliga är i princip slut?
    Eller kanske därför man ska köpa en elvisp?
    om man har två små barn hemma har man inte alltid så lång tid på sig som man vill. :)  det ena utesluter inte heller det andra. ibland snabbis ibland långfilm. och om man har svårt att komma är det riktigt befriande att hitta nåt som funkar. oavsett tidsaspekten.

och om du vill ha ett alldeles uppriktigt svar så behöver det första klimaxet inte innebära mer än att man gläntat på dörren. snabb väg dit innebär att man kan använda resten av tid till multipla orgasmer.
  • Anonym (Nyfiken Man)
    Jäjd skrev 2011-07-10 19:16:48 följande:
    Vad jättejobbigt.

Du får kanske testa nåt annat som finns i köket. Brödrosten? Dammsugarslangen?

Blir nog bra det där.

funderar på våffeljärnet, men svårt att få rätt temperatur på de.

Annars så kanske diskborsten skulle va nått för er tjejer?? 
  • Jäjd
    Anonym (tack!) skrev 2011-07-10 19:21:03 följande:
    om man har två små barn hemma har man inte alltid så lång tid på sig som man vill. :)  det ena utesluter inte heller det andra. ibland snabbis ibland långfilm. och om man har svårt att komma är det riktigt befriande att hitta nåt som funkar. oavsett tidsaspekten.

och om du vill ha ett alldeles upprikti 65279;gt svar så behöver det första klimaxet inte innebära mer än att man gläntat på dörren. snabb väg dit innebär att man kan använda resten av tid till multipla orgasmer.
    Aha.
    Låter bra det.
    Anonym (Nyfiken Man) skrev 2011-07-10 19:22:18 följande:
    funderar på våffeljärnet, men svårt att få rätt temperatur på de.

Annars så kanske diskborsten skulle va nått för er tjejer?? 
    Perverst.
    Men bra det också då.
  • Anonym (Nyfiken Man)
    Jäjd skrev 2011-07-10 19:24:08 följande:
    Perverst.
    Men bra det också då.
    Nån som provat får ju gärna uppdatera mig, så har man kanske ett ess i rockärmen när man fått hugg på krogen.
  • Jäjd
    Anonym (Nyfiken Man) skrev 2011-07-10 19:27:22 följande:
    Nån som provat får ju gärna uppdatera mig, så har man kanske ett ess i rockärmen när man fått hugg på krogen.
    Titta inte på mig.
  • Anonym (Nyfiken Man)
    Jäjd skrev 2011-07-10 19:36:20 följande:
    Titta inte på mig.
    Kän dig inte pressad, men en Karl som jag skulle helt klart uppskatta ett litet test ;)
Svar på tråden Elvisp