• Anonym (älskar min)

Elvisp

Vad säger ni tjejer, visst är det sköna orgasmer man får av den är jag sugen på en snabb orgasm så åker min elvisp fram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-10 13:57
    Behövs tydligen instruktioner
    Ta fram din elvisp i köket och sätt på en visp i den...OBS! ha på dig ett par trosor och för vispen mot klitoris, börja med hastighet 1 sen är det bara att njuta, du kommer blixtsnabbt. Sen kan du vispa grädden till kladdkakan

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-11 22:05
    Roligt att så många lyckas

Till er som klantar till det, naturligtvis ska man använda den med sunt förnuft!

Använd trosor som inte kan trassla in sig i vispen eller använd några bra byxor som inte heller kan trassla in sig. Tryck inte för hårt heller, borde varit självklara saker att tänka på....men men tydligen inte

Är kanske något för tjejer som aldrig uppnått orgasm....Lycka till

• Svar på tråden Elvisp
  • Titrania

Hehe, tror nu jag håller mig till vibratorn Orka gå ner i köket för att hämta massa grejer när man är småkåt

• Anonym (älskar min)
    Titrania skrev 2011-07-10 14:15:23 följande:
    Hehe, tror nu jag håller mig till vibratorn Orka gå ner i köket för att hämta massa grejer när man är småkåt
    Testa vispen så får du se vilken som är skönast.....min vibrator börjar bli dammig nu , för nu har jag hittat en annan favorit he he
  • barbapappa01

Har ni trådlös visp då? Låter lite opraktiskt annar med sladd och väggurtag.. :)
    Nu är ju jag knappast målgrupp för det här men funderar över handmixern vi har - den har en visp som man sätter på.. verkar som ett kanske lite mjukare men smidigare (bättre?) alternativ...

Gissar dock att frun här hemma inte kommer att testa, hon behöver inte mer än mig.. ;)

• Anonym (Tack Ts)

Då mina dildos är trasiga så tackar jag så mycket för tipset. Kommer numer ha min elvisp bosatt bredvid sängen

• Anonym (Köpa)

Får väl springa och köpa en elvisp då rå men får ha en förlängningssladd för det är långt till elkontakten Drömmer

• Jäjd

Kan ni förklara hur ni använder elvispen?
    Gärna i munnen men även i fittan och på andra lämpliga ställen. Det låter rätt smärtsamt att göra som TS beskrev, men detta är ju bara så fantastiskt.

Tack.

• Anonym (Rosali)

Wow, testade precis, är ensam hemma och lade mig på hallgolvet nära kontakten haha - hur skönt som helst, var lite skraj först men det gick över fort.

• Anonym (Köpa)

Men vänta lite här nu....hänger inte med....i munnen i fittan....? Vi pratar om en elvisp, eller hur???Obestämd 

• Jäjd
    Anonym (Köpa) skrev 2011-07-10 17:29:58 följande:

Men vänta lite här nu....hänger inte med....i munnen i fittan....? Vi pratar om en elvisp, eller hur???Obestämd 

Blir du inte kåt av den där bilden?

Eller vad menar du egentligen?
Svar på tråden Elvisp