Inlägg från: Anonym (Köpa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Köpa)

Elvisp

Får väl springa och köpa en elvisp då rå men får ha en förlängningssladd för det är långt till elkontakten Drömmer

• Anonym (Köpa)

Men vänta lite här nu....hänger inte med....i munnen i fittan....? Vi pratar om en elvisp, eller hur???Obestämd 

• Anonym (Köpa)
    Jäjd skrev 2011-07-10 17:31:38 följande:
    Blir du inte kåt av den där bilden?

Eller vad menar du egentligen?
    Njaeeääää ..... inte så där jättekåt  Obestämd

Blir du?
  • Anonym (Köpa)
    fucktard skrev 2011-07-10 17:45:57 följande:
    Men, hur kommer man på tanken? Helt seriöst, om man inte har läst det här, vem står med elvispen i hand och tänker "Den här är nog bra att onanera med!"?

Berätta, snälla!
  • Anonym (Köpa)

Nu kommer jag iallafall tänka på dig när jag vispar grädden till jordgubbarna när jag har köpt min nya elvisp,
    det är en sak som är säker. Och önskar dig många sköna orgasmer  med din    Flört

• Anonym (Köpa)

Har du en elvisp hemma, varför inte prova men hur du ska göra det jag inte. Risken är att den blir klämd Skrikandes

• Anonym (Köpa)
    Anonym skrev 2011-07-10 18:44:57 följande:
    Hahaha!! Herre min!!! Tror inte jag vill ha min i munnen, så som den snurrar flyger väll var och varannan tand ut Skrattande
  • Anonym (Köpa)

Trasslar inte trosorna in sig i bladen...TS? Hur håller du dom på plats, för vad jag förstått är det bästa att jag har trosorna på mig annars river jag väl upp hela fittan....? Obestämd  Förvånad

• Anonym (Köpa)
    Anonym skrev 2011-07-11 22:41:40 följande:
    Jag kan erkänna att när jag först läste tråden skrattade jag högt för mig själv och trodde det var ett skämt, men efter att ha läst på lite mer om det blev jag sugen på att testa (jag hade ju inget att förlora). Och tro mig jag kom på 2 minuter och det var nog bland den skönaste och starkaste orgasmen jag någonsin har fått!!!!! Ni väljer själva om ni vill testa eller inte men jag lovar er att ni kommer inte att ångra er om ni gör det. Visst känns det lite knepigt att ta fram elvispen ur skåpet och sätta sig brevid närmsta eluttag och sätta igång men så fort du har satt på vispen så kommer du på andra tankar för det är såå skönt! Tack för tipset ts, nu kommer elvispen genast användas oftare ;) 
    NU blir jag verkligen sugen på att prova. Sveriges män får köpa elvispar till sina kvinnor i fortsättningen...inte dildos. Vilken slutförsäljning det blir i affärerna framöver  *S*
Svar på tråden Elvisp