• Livisu

Elvisp

Anonym (mia) skrev 2011-07-11 12:11:17 följande:
    haha elvisp??
    Haha hur gör ni då??
    Vilken del av vispen ska man köra på klittan med?

Måste ju prova, har ju en gammal elvisp som ska slängas nu efter vi köpte en ny..
    Ehm, vilken del? Jag har aldrig provat men skulle knappast tro att det var handtaget man har mot. Läs TS "instruktioner".
    =) Själv föredrar jag riktiga vibratorer, gjorda för ändamålet.
  • Livisu
    Anonym (Herredjävlar!) skrev 2011-07-11 11:04:02 följande:
    Förvånad Herredjävlar säger jag bara. Jag är 40+, har lite svårt att få orgasm (aldrig lyckats under 10 minuter och då tycker jag det är snabbt) och har försökt få fontänorgasm i 20 år utan att vara ens i närheten. Med elvispen gick det på en halv minut och antingen fick jag min första fontän eller så kissade jag i trollan. Det luktar i alla fall inte kiss. Jag sitter fortfarande och gapar.
    HÄFTIGT, TJEJEN!!! =)
  • Livisu
    Anonym skrev 2011-07-11 12:26:45 följande:
    Åh, jag vill testa både elvisp och eltandborste! Får aldrig orgasm under samlag, så detta kanske vore något. Frågan är bara när jag hinner göra detta med två småbarn?
    Har du provat riktiga sexleksaker?
  • Livisu
    Anonym (Herredjävlar!) skrev 2011-07-11 12:35:47 följande:
    Jag kan säga att jag har testat ALLT innan. Finns inte nån pryl jag inte provat. Har en låda full av grejer, testat olika duschar, eltandborstar och you name it. Inget kommer ens i närheten av den här känslan. Jag satte själva vispen emot trosan så att de "vispar" från vänster till höger eller höger till vänster hur det nu är över hela fittan, d v s inte bara klitoris. Kände mig som en idiot men det gick snabbt över...
    =) Då är det självklart att du ser till att alltid ha en elvisp till hands... Blir uppriktigt jätteglad för din skull!
  • Livisu
    Anonym skrev 2011-07-11 12:36:06 följande:
     Ja, en vibrator har jag provat. Det gick så där. Har du andra tips?
    En vibrator med starka vibrationer. Jag kan inte göra annat än komma när jag trycker exempelvis en sån här direkt mot klitoris...
    www.diytrade.com/china/4/products/7360334/Butterfly_Vibrator.html
    Den har en tjock kropp man kan ha mot slidmynningen, och sen näbben direkt mot klitoris. Hoppas ingen tar illa upp av detaljerna ;)
    Men som sagt... de där små fingervibbarna ger mig inte så mycket. Det måste vara av starkare valör, för egen del alltså.
    Andra tips har jag ej. Dildo funkar inte, då jag bara kommer via klitorisstimulans. Men du kanske kommer via stimulans av g.punkten? Då kanske du kan köpa nåt som är böjd som kommer åt den delen för dig?
    Eller så kanske du kommer genom stimula av analen? Jag vet inte hur andra funkar, bara hur jag gör.
  • Livisu
    Anonym (numera hårlös) skrev 2011-07-11 12:39:37 följande:
    Handtaget? Det borde stått tydligare isåfall... Skäms
    Mjo, kanske. Provat att sitta på tvättmaskinen annars? ;)
  • Livisu
    Anonym (numera hårlös) skrev 2011-07-11 00:39:39 följande:
    Alltså för helvete. Jag provade just och vispjäveln fastnade ju i ett könshår som förirrat sig ut bredvid trosorna. Innan jag visste ordet av hade en hel toffs fastnat i vispfan. Så.Jävla.Ont. Inte ett dugg orgasmframkallande.
    Trodde detta var en familjesida och inte en machokistsida.
    Klantigt.
Svar på tråden Elvisp