• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Scratchy
    Fattig student skrev 2011-07-18 18:25:55 följande:
    Kan någon ge mig en spark i baken i riktning mot gymmet?
    Såg att någon annan hunnit före, men jag vill också sparka. Jag viiiiiiiiiiiiiiiiilllllll!!!

SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARKKKKKKK!!!
  • godisgrisen

Va duktiga och fina ni är allihopa!!!

Själv har jag tagit mig ut på en promenad nu på kvällen, höll inte lika högt tempo som jag brukar, men blev iaf 55 min.

Så promenad på 55 min + 30 min styrketräning på förmiddagen...känner mig mkt nöjd

• Tullemi

NU ger jag mig iväg för att ta mig runt Prästtjärn 2 varv. Det blir bara ca 5,5 km men jisses vilken kuperad terräng så det blir nog jogg varvat med PW. På återseende

Milea 080217 Lucas 100202
  • ETSS

Vad avis jag blir på allas era magar. Kör plankan och diverse crunches, så snart, en dag har jag med en fin mageGlad

• Mollly

Hemma igen efter träningen. Gud så gött det varSkrattande Körde på lite hårdare idag, så är helt slut nu.
    Jag kommer få abstinens nästa vecka då vi är på semester och inte kan träna. Eller jo promenader kan jag ju ta, men inte lyfta skrot. haha men kroppen behöver vila ibland ocksåSkrattande

• Tullemi

Också hemma nu efter terränglöpningen, pust. På löpbandet känns det som om jag kan springa braaa länge, men så fort jag kommer ut till denna slingan i skogen så är jag som en jädra pensionär ju, bah.
    Och nu sitter jag här och sörplar på min vidriga recovery drink, uschiameja...den var inte god, men det får gå Den heter t.o.m Female Recovery, hihi (från WNT):
    http://www.svensktkosttillskott.se/#!produkter/female_recovery?gclid=CJXnz4XLi6oCFUUYzQodIy_8zA

Milea 080217 Lucas 100202
  • Mollly
    Tullemi skrev 2011-07-18 21:09:09 följande:
    Också hemma nu efter terränglöpningen, pust. På löpbandet känns det som om jag kan springa braaa länge, men så fort jag kommer ut till denna slingan i skogen så är jag som en jädra pensionär ju, bah.
    Och nu sitter jag här och sörplar på min vidriga recovery drink, uschiameja...den var inte god, men det får gå Den heter t.o.m Female Recovery, hihi (från WNT):
    www.svensktkosttillskott.se/#!produkter/female_recovery?gclid=CJXnz4XLi6oCFUUY zQodIy_8zA
    Så känner jag också när jag ska springa ute. Det är mkt lättare att springa på bandetSkrattande
  • Jennnyn

Nu har jag kört en riktig genomkörare för axlar, bröst och triceps. Har endast kört hantelövningar, tre olika övningar per muskelgrupp 3 x 8 med så pass tunga vikter att de tre sista repetitionerna i varje övning gick på ren råvilja! Det var självklart bara en massa stora hunkar där ikväll, så jag kände mig lite löjlig där jag tog i för kung och fosterland med ungefär en tredjedel av vad de lyfte Kände blickarna i nacken om man säger så, men de hälsade glatt iallafall ha ha.

Nu blir det en väldigt sen kvällsmat, eftersom jag behöver fylla på med proteiner. Ugnsbakad lax med spenat.

• cirkuspuman

Här är en till som är hemma men det gick inte så bra.
    När jag skulle åka så var det lite kaos hemma med en pigg treåring och en 15 veckors bebis som fått feber De två stora hade hunnit somna innan jag åkte så jag bestämde mig för att åka ändå men det blev ett halvdant pass på 40 min armar/rygg och sedan åkte jag hem istället. 
    Trist när motivationen tryter men förhoppningsvis går det bättre i morgon då jag tänkte hinna hänga med på Bodypumpen oxå  

cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!