• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Paradigm
    Kan någon ge mig en spark i baken i riktning mot gymmet?
  • Mollly
    Fattig student skrev 2011-07-18 18:25:55 följande:
    jag skulle behöva en spark jag med. Fast tror det får bli en promenad istället. Men kommer ju aldrig iväg. Vet inte om jag orkar, så förbannat trött idag. Fast vet ju att det är så jäkla gött efteråtSkrattande

Spark spark Flört
  • cirkuspuman
    Shaun: Ang återhämtningsdrycken så tror jag att du blandar ihop det med "Bulk" dvs drycker med högt kaloriinnehåll som man dricker för att gå upp i vikt och på så sätt ha resurser att lägga på sig mer muskelmassa genom hård träning?!

cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • Jennnyn

Nu jäklar bär det strax av till gymmet för första gången på flera dagar! Laddar just nu med lite snabba kolisar! Här ska köras riktigt ordentligt idag

• cirkuspuman
    Fattig student skrev 2011-07-18 18:25:55 följande:
    *sparkar dig hårt (men vänligt) i rätt riktining*

Jag ska äta middag nu och sedan röra på mig jag med
    Mollly skrev 2011-07-18 18:27:41 följande:
    jag skulle behöva en spark jag med. Fast tror det får bli en promenad istället. Men kommer ju aldrig iväg. Vet inte om jag orkar, så förbannat trött idag. Fast vet ju att det är så jäkla gött efteråtSkrattande

Spark spark Flört
    *skickar lite energi*
    Mollly skrev 2011-07-18 18:24:47 följande:
    Ja såhär ser man ut. usch fy och blä
    Säg inte så, du är jätte fin! Håll igång med träningen så når du dina mål till slut  
    Varför tycker ni inte om er själva tjejer?! Ni måste ändra tänket

• cirkuspuman
    Jennnyn skrev 2011-07-18 18:31:45 följande:
    Nu jäklar bär det strax av till gymmet för första gången på flera dagar! Laddar just nu med lite snabba kolisar! Här ska köras riktigt ordentligt idag
    Kör så det ryker
  • Mollly
    cirkuspuman skrev 2011-07-18 18:32:51 följande:
    *sparkar dig hårt (men vänligt) i rätt riktining*

Jag ska äta middag nu och sedan röra på mig jag med
    Mollly skrev 2011-07-18 18:27:41 följande:

Spark spark Flört
    *skickar lite energi* Säg inte så, du är jätte fin! Håll igång med träningen så når du dina mål till slut  
    Varför tycker ni inte om er själva tjejer?! Ni måste ändra tänket
    Det går nog i vågor i hur man känner för sin kropp. Vissa dagar är bättre än andra. Men sen jag började köra på mitt nya tränings schema har jag minskat 4 cm i midjan. Har kört det schemat ca 10 ggr nu Skrattande
  • Jennnyn
    Mollly skrev 2011-07-18 18:34:16 följande:
    Det går nog i vågor i hur man känner för sin kropp. Vissa dagar är bättre än andra. Men sen jag började köra på mitt nya tränings schema har jag minskat 4 cm i midjan. Har kört det schemat ca 10 ggr nu Skrattande
    Kanonbra jobbat!
  • Jennnyn
    cirkuspuman skrev 2011-07-18 00:01:55 följande:
    Jennyn: Jag körde två BP pass förra veckan och de var helt ok. Kör alla samma pass måntro? (Le Mills)
    Ja, alla Les Mills-pass funkar ju så att man ska kunna hoppa in och köra vart som helst i hela världen och ändå känna igen exakta rörelser och övningar. Varje pass körs i tre månaders tid innan de byts ut. Däremot kan det bli så att man hamnar i "skarven" och att vissa ställen börjat köra de nya passen, medan de andra inte hunnit börja än. Det blir ju nya pass för instruktörerna att öva in var tredje månad.

Nu har de nyligen börjat köra ett nytt pass och jag tycker detta är roligare än det förra. Dels benlåten och även bröstlåten (Sweet child of mine) är sjukt jobbiga
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!