• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Neblina

ni får ursäkta mina stavfel, har världens taskigaste keyboard just nu plus långa naglar som ställer till det

Jag bloggar om skönhetsvård :) my-luxurysoap.blogspot.com/
  • ETSS
    Jennie med ie skrev 2011-07-14 15:23:23 följande:
    Jag får påminna mig själv ibland om att jag är just amatör, för ibland kräver jag av min kropp att prestera nåt som mer hör tll proffsnivå och det funkar ju inte Jag har mest sett till att få såpass mycket hjälp och info att jag inte utför övningarna fel så att säga och därmed riskerar skador i onödan, i övrigt kör jag efter eget huvud och efter tips på t ex styrkeprogrammet.se (eller .com?) ang övningar och så.
    Det stände, länken funkar, tack Glad
  • Jennie med ie
    Birdie skrev 2011-07-14 15:23:34 följande:
    Nej kanske inte är så dyrt,m men det käns när man är sjukskrivet, man sitter ju inte med världens starkaste ekonomi precis.
    Nej det mesta är ju dyrt om man inte har pengarna, men det blir svårt att komma billigare undan än så... På 24 seven kan man betala 99 kr/månad men då är träningstiderna begränsade till vardagar på dagtid (fram till kl 16 tror jag). Kan kanske funka för den som är sjukskriven och har barnomsorg (om man nu har barn då)-
  • Neblina
    Jennie med ie skrev 2011-07-14 15:26:28 följande:
    Nej det mesta är ju dyrt om man inte har pengarna, men det blir svårt att komma billigare undan än så... På 24 seven kan man betala 99 kr/månad men då är träningstiderna begränsade till vardagar på dagtid (fram till kl 16 tror jag). Kan kanske funka för den som är sjukskriven och har barnomsorg (om man nu har barn då)-
    jo men de tiderna skulle funka utmärkt, måste kolla om det finns i min stad förstås
    Jag bloggar om skönhetsvård :) my-luxurysoap.blogspot.com/
  • Gryndrömmen

Etss: då hade jag satsat på splittade program :)

Birdie: jag tränar på actic, har hittills betalat 199 kr i månaden men fr.o.m. denna månaden betalar jag 329 kr men jag är grymt nöjd med mitt gym så det spelar ingen roll.

• ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-07-14 15:28:45 följande:
    Etss: då hade jag satsat på splittade program :)

Birdie: jag tränar på actic, har hittills betalat 199 kr i månaden men fr.o.m. denna månaden betalar jag 329 kr men jag är grymt nöjd med mitt gym så det spelar ingen roll.
    Mmm börjar alltmer rikta in mig på det, men man kanske måste köra helkropp några gånger först?
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!