• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-07-15 16:35:04 följande:
    Mmm Glad
    Jo lite och det behövs. Men jag har ju gått eller cyklat 6 dagar i veckan i några månader innan. Men nu håller jag på att kanske känna mig ytterligare lite mer på alerten. Vad tror du om armar/rygg en dag, vila en dag, Midja/stuss/ben en dag, vila en dag osv?
    Jag tror på att variera träningen absolut, och att dela upp den. Du tror jag att man prestera tuffare vid varje pass! Det beror på om man vill träna uthållighet eller ej.
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-07-15 16:40:24 följande:
    Jag tror på att variera träningen absolut, och att dela upp den. Du tror jag att man prestera tuffare vid varje pass! Det beror på om man vill träna uthållighet eller ej.
    Mm, hade tänkt öka på nästa gång, vill bli av med lite sladder Glad Sen kanske göra annat lediga dagar, promenera, cykla osv Glad
  • ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-07-15 16:42:37 följande:
    Det gick bra :) men dem hade inte fria vikter :(
    Hoppas själv på att få prova fria vad det lider, men tydligen inte än, nåväl det blir väl. Kan du vara på hemgymmet nästa gång du ska träna?
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-07-15 16:44:58 följande:
    Mm, hade tänkt öka på nästa gång, vill bli av med lite sladder Glad Sen kanske göra annat lediga dagar, promenera, cykla osv Glad
    Huvudsaken är väl att man rör på sig egentligen!
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-07-15 16:49:34 följande:
    Huvudsaken är väl att man rör på sig egentligen!
    Sant! Och att man mår bra Glad
  • Gryndrömmen

Etss: kommer köra mitt hemmagjorda funktionella program imorgon istället för att gå dit igen :) sen åker jag hem på söndag :)

• ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-07-15 16:58:41 följande:
    Etss: kommer köra mitt hemmagjorda funktionella program imorgon istället för att gå dit igen :) sen åker jag hem på söndag :)
    Ah okej, om jag minns rätt  är ditt hemmagjorda funktinella mycket effektivtGlad Själv har jag inte riktigt disciplinen för styrketräning hemma, så jag ska starx knata iväg Glad
  • Gryndrömmen

Det blev en genomkörare tyckte jag men ska höja reps till imorgon :) lycka till idag på gymmet :)

• ETSS
    Gryndrömmen skrev 2011-07-15 17:10:04 följande:
    Det blev en genomkörare tyckte jag men ska höja reps till imorgon :) lycka till idag på gymmet :)
    Tack Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!