• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Tullemi

Nu har vi kommit hem efter några dagar i skåne och danmark. Imorgon är det gymmet som gäller, hoppas bara jag hinner dit då de stänger redan kl 19 . Måste springa av mig lite godsaker

Milea 080217 Lucas 100202
  • Jennnyn

I morgon blir det gymmet för min del också. Då står ett axel/bröst/triceps-pass på schemat. Det passet kör jag enbart med hantlar och det brukar svida rejält efteråt

Jag ska försöka få tid för en BIA-mätning nu under juli också. Det var länge sedan jag gjorde en sådan nu och jag gissar att det hänt en del i kroppen sedan sist. Vid en BIA-mätning fästs små elektroder fast på olika punkter av kroppen. Sedan scannas man igenom och får en utskrift vilken visar vätskeprocent, muskelprocent samt fettprocent. Det är ett bra sätt att följa upp sin träning på, för även om man kanske står still i vikt kan det hända mycket i kroppen.

• cirkuspuman

Hello!

Får jag hoppa in här?
    Jag har precis börjat träna igen (styrketräna) efter att vi fått vårt fjärde barn  

cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • Jennie med ie
    cirkuspuman skrev 2011-07-14 22:23:47 följande:
    Hello!

Får jag hoppa in här?
    Jag har precis börjat träna igen (styrketräna) efter att vi fått vårt fjärde barn  
    Grattis till nytillskottet och välkommen hit!
  • cirkuspuman
    Jennie med ie skrev 2011-07-14 22:25:43 följande:
    Grattis till nytillskottet och välkommen hit!
    Tack så mycket
    Än så länge har jag bara varit tillbaka i gymmet 2 veckor men det känns så skönt att sakta med säkert bli mig själv igen

Är det någon här från södra sidan huvudstaden?

cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • ETSS
    cirkuspuman skrev 2011-07-14 22:23:47 följande:
    Hello!

Får jag hoppa in här?
    Välkommen hit, det här är en riktigt trevlig tråd, grattis till tillökningen :)
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!