Inlägg från: Neblina |Visa alla inlägg
  • Neblina

Träningsnördar - här samlas vi!

Vilken mysig tråd.
    Tänkte höra om ni hår några tips på träning man kan göra själv.
    Kommer dröja några månader innan jag kan börja på gym men vill liksom börja redan nu.
    Springa är något jag inte klarar av på grund av astma. Så vill gärna kunna träna till mig en smalare midja, några bra tips?

Jag bloggar om skönhetsvård :) my-luxurysoap.blogspot.com/
  • Neblina

Var tränar ni?
    Verkar ju vara så dyrt, gick tidigare på nautilus men där kostar det 250 kr i månaden.

• Neblina
    Jennie med ie skrev 2011-07-14 15:21:20 följande:
    Fitness24Seven. 199 kr/månaden och det tycker jag är billigt. Visst kan det ibland vara kö till vissa maskiner men det kan jag stå ut med och oftast flyter det på bra och jag kan träna på vilket av kedjans gym som helst dygnet runt. Tycker inte 250 kr är dyrt heller, inte om man utnyttjar det några gånger/veckan.
    Nej kanske inte är så dyrt,m men det käns när man är sjukskrivet, man sitter ju inte med världens starkaste ekonomi precis.
  • Neblina

ni får ursäkta mina stavfel, har världens taskigaste keyboard just nu plus långa naglar som ställer till det

• Neblina
    Jennie med ie skrev 2011-07-14 15:26:28 följande:
    Nej det mesta är ju dyrt om man inte har pengarna, men det blir svårt att komma billigare undan än så... På 24 seven kan man betala 99 kr/månad men då är träningstiderna begränsade till vardagar på dagtid (fram till kl 16 tror jag). Kan kanske funka för den som är sjukskriven och har barnomsorg (om man nu har barn då)-
    jo men de tiderna skulle funka utmärkt, måste kolla om det finns i min stad förstås
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!