• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Thomas 66
    Jennie med ie skrev 2011-06-21 21:08:43 följande:
    Smalare och mer vältränad.
    Tänkte mera att man kan ha hög förbränning, även om du inte kan springa på ett tag. Själv gymmar jag och går bara och det går faktiskt rätt bra. Sen behöver jag väl lite mer kondis, så får nog ta tag i det. Tänkte mest som lite pepp känns som att du har varit grymt duktig, så lite synd att deppa för det. Själv har tappat en del märkte jag idag.Har nog ätit för lite, måste nog införa stora tallrikar med pasta och ris igen. Så blev lite knäckt av det men men lite störda blir nog dom flesta som håller på
  • Paradigm
    Thomas 66 skrev 2011-06-21 21:17:39 följande:
    Tänkte mera att man kan ha hög förbränning, även om du inte kan springa på ett tag. Själv gymmar jag och går bara och det går faktiskt rätt bra. Sen behöver jag väl lite mer kondis, så får nog ta tag i det. Tänkte mest som lite pepp känns som att du har varit grymt duktig, så lite synd att deppa för det. Själv har tappat en del märkte jag idag.Har nog ätit för lite, måste nog införa stora tallrikar med pasta och ris igen. Så blev lite knäckt av det men men lite störda blir nog dom flesta som håller på
    Jag säger bara riskakor!
  • Jennie med ie
    Thomas 66 skrev 2011-06-21 21:17:39 följande:
    Jag gick på bandet igår, och det kändes inget bra efteråt. Så idag vågade jag inte ens det. Men om några dagar, om jag har mindre ont igen, ska jag absolut börja gå igen.

Lite småstörda är vi nog allihopa
  • Gryndrömmen

Vilken rolig tråd, här passar en träningsnörd som jag Plankan har jag klockats som mest på 1,27 men det är betydligt mer fast utan klocka.. nästa klockning sker på tisdag

♥ drömmen om ett gryn ♥ 101211 ♥
  • Paradigm
    Gryndrömmen skrev 2011-06-21 21:41:27 följande:
    Vilken rolig tråd, här passar en träningsnörd som jag Plankan har jag klockats som mest på 1,27 men det är betydligt mer fast utan klocka.. nästa klockning sker på tisdag
  • Thomas 66
    Fattig student skrev 2011-06-21 21:20:40 följande:
    Jag säger bara riskakor!
    Ok ska köpa bums : ) 
  • Amazina

Hade så himla härlig träning idag! Jag gillar att köra på wavemaskinen (stepmaskin, men man tar skatesteg istället för att trampa rakt ner), så det blev först en hård kvart på den, sedan 1 timme zumba (ashärligt att få jucka och skaka på höfterna!) och en kvarts motionscykel på det för att undvika den värsta crowden i omklädningsrummet. Var så himla motiverad och lycklig och stark! Därtill har det naturligtvis blivit plankan idag. Ej att förglömma!

• Thomas 66
    Fattig student skrev 2011-06-21 20:06:27 följande:
    Jag vill meddela att jag inte går på någon diet eller bantar. Jag är nöjd med mina 55 kg på mina 168 cm. Jag jobbar främst för att bli starkare, få bättre kondis och för att få lite mer definierade muskler, men inte för mycket, och självklart av hälsoskäl.
    Ät lite mera protein så kommer nog musklerna synas mera
  • Gryndrömmen

Mina muskler har blivit uthålligare sen jag började dricka proteinshakes :) underbara träningspass!!

• ior7701

Rehabade vidare med lite cykling i kväll. Känner mig rätt nöjd med mina 2 mil i högt tempo.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!